Dołącz do czytelników
Brak wyników
OTWARTY DOSTĘP - ZALOGUJ SIĘ I CZYTAJ
Marcin Sienkowski
Informacje prasowe
Grzegorz Miłkowski
Anastasiia Bondarenko
Eliza Bzdoń
Zuzanna Mielczarska
Piotr Golczyk
Wojciech Kaczałek
GORĄCE TEMATY

Jak firmy FMCG reklamują produkty sezonowe? Case study wybranych...

Sezon letni gości już u nas od kilku dni – rozpoczeły się wakacje szkolne, termomerty informuja nas o afrykańskich upałach. Pogoda nie pozostaje bez wpływu na to, co dzieje się w branży reklamowej. Marketerzy prześcigają się w wymyślaniu atrakcyjnych ofert specjalnych i nietuzinkowych kampanii. Wszystko po to, by lato kojarzyło się konsumentom nie tylko z upałem i wypoczynkiem, ale i z wyjątkową ofertą ich marek.

25 czerwca 2019

Luty/marzec 2019

Czy wiesz, co mierzyć w swoich kampaniach e-marketingowych? Jeśli wciąż masz wątpliwości, koniecznie sprawdź nasze rady dotyczące najważniejszych metryk, na które należy zwrócić uwagę.

Poznaj inne nasze tytuły
Social Media Manager Magazyn E-Commerce Nowa Sprzedaż Event Management Polska