Dołącz do czytelników
Brak wyników
OTWARTY DOSTĘP - ZALOGUJ SIĘ I CZYTAJ
Tim Lomborg
Rafał Muciński
Anna Charytoniuk
Mikołaj Salecki
Maciej Loch
Marcin Sienkowski
Michał Pietruszka
Albert Radomski
GORĄCE TEMATY

Jak firmy FMCG reklamują produkty sezonowe? Case study wybranych...

Sezon letni gości już u nas od kilku dni – rozpoczeły się wakacje szkolne, termomerty informuja nas o afrykańskich upałach. Pogoda nie pozostaje bez wpływu na to, co dzieje się w branży reklamowej. Marketerzy prześcigają się w wymyślaniu atrakcyjnych ofert specjalnych i nietuzinkowych kampanii. Wszystko po to, by lato kojarzyło się konsumentom nie tylko z upałem i wypoczynkiem, ale i z wyjątkową ofertą ich marek.

25 czerwca 2019

Poznaj inne nasze tytuły
Social Media Manager Magazyn E-Commerce Nowa Sprzedaż Event Management Polska