Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nr 48

Październik 2019

Przejdź do wydania

Zawartość dostępna online

Reklama internetowa

Branding w internecie – między słowem a obrazem. Jak tworzyć komunikaty chwytające za serce i… portfel klientów?

Katarzyna Adamkiewicz , Sławomir Skowerski

Gamingowe przykazania marketera

Arkadiusz Miegoń

Raporty

Nowe goni stare. Preferencje konsumentów w kontakcie z markami

Daniel Grzesiuk

Programmatic

Co oznacza decyzja Google o przejściu na aukcję pierwszej ceny dla wydawców cyfrowych?

Jakub Szczepankowski

Wydawcy i reklamodawcy, czego o sobie nie wiecie w kontekście programatycznego zakupu reklam? Obalamy największe mity o programmaticu

Krzysztof Czok

Prawo dla marketera

Analiza ryzyka prawnego w marketingu. Jakie pytania warto sobie zadać?

Tomasz Palak

Mobile marketing

Dziewięć sposobów na promocję aplikacji mobilnej

Robert Chudy

Kupowanie w mobile – co musisz wiedzieć o zwyczajach zakupowych Twoich użytkowników?

Katarzyna Banasiak

Media społecznościowe

LinkedIn Page – dowiedz się, jak założyć firmowe konto krok po kroku

Kamila Kierzek

Marketing i sprzedaż

Jak przygotować swoją stronę na zwiększoną sprzedaż i odwiedzalność?

Kamil Porembiński

Interview

What is marketing? – an interview with Seth Godin, author of a new book on the market “This is marketing”

Seth Godin

Content marketing

Teksty, które sprzedają, czyli treści jako wirtualny handlowiec

Sandra Kluza

Case study

Strategia w kanałach online – wzorcowy mediaplan na 2020 r

Piotr Sulewski , Adam Pszczółkowski

Badania

Widownia online w liczbach – tv vs. digital

Magdalena Piasecka