Dołącz do czytelników
Brak wyników

Nr 52

Czerwiec 2020

Przejdź do wydania

Zawartość dostępna online

W świecie Google

Wpływ bloga i filmów na ruch organiczny z wyszukiwarki Google

Paweł Gontarek

W ogniu pytań

Eksperci w ogniu pytań

Franciszek Georgiew , Szymon Lisowski , Artur Jabłoński

VIP

VIP – 10 pytań do Przemysława Pająka

Artur Maciorowski

Trendy w digitalu

Projektowanie mobile first – fakty i mity o trendach WWW w czasach smartfonów i tabletów

Cezary Różański

Temat numeru

Czas mikroinfluencerów. Potencjał współpracy z nimi w pięciu krokach

Krzysztof Budzyński

Szlak z drogowskazami

Szlak w reklamę trafia

Jacek Szlak

Reklama internetowa

Reklama w czasach pandemii

Witold Wrodarczyk

Programmatic

Dane lokalizacyjne w programmatic – jak precyzyjnie dotrzeć do odbiorcy w świecie mobilnym?

Dominik Karbowski

Prawo dla marketera

Jaką prawną niespodziankę może spowodować influencer Twojej marce?

Tomasz Palak

Otwarty dostęp

Pomiędzy trendem a streamem – influencer marketing na TikToku, Twitchu i Snapchacie, czyli jak skutecznie trafiać do młodych

Ewa Ratyńska

Firma na LinkedInie – siedem zasad tworzenia dobrej strony firmowej

Adrian Gamoń

Media społecznościowe

Pinterest – reklamy, które wpływają na wyobraźnię

Agata Patoła

Marketing i sprzedaż

Schematy w kreatywności? Komunikacja marketingowa od kulis

Maciej Sawicki

Influencer marketing

Jak wybrać influencera do kampanii? Segmentacja, brief i nawiązanie współpracy krok po kroku

Dorota Gryglak , Monika Ćwiertnia

Kryzysy i wyzwania we współpracy z liderami opinii – jak zapobiegać, monitorować i współpracować z najbardziej wymainfgającymi osobowościami?

Monika Czaplicka

Jak influencer może wpłynąć na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce?

Wojciech Maroszek

Influencer marketing

Jakościowy influencer marketing – dekalog dla marek

Magdalena Czeszejko-Sochacka

Jak prześwietlić influencera? przegląd przydatnych narzędzi, istotnych statystyk i kluczowych mierników

Patrycja Górecka-Butora

Instrukcja profesjonalnego influencer marketingu. Jak powstają najlepsze kampanie z influencerami?

Kamil Bolek

Niszowe branże a influencer marketing – czy warto?

Magdalena Urbaniak

Pandemia influencerów

Jagoda Prętnicka-Markiewicz

Najważniejsze rzeczy, które musisz wiedzieć o influencer marketingu w B2B

Dagmara Pakulska

Felieton specjalny

Niech to już się skończy

Maciej Orłoś

Content marketing

Content marketing – jak zacząć i jak robić to dobrze?

Adrian Serafin

Platforma Medium, czyli gdzie się chwalić contentem?

Marta Michałowska

Mikrocopy, czyli niemy sufler na twojej stronie

Monika Sianko

Jak napisać profesjonalny artykuł na blog? Sztuka webwritingu i copywritingu w pigułce

Małgorzata Malinowska

Case study

ROPO – analiza konsumpcji treści online oraz ich wpływu na zachowanie użytkownika na jego fizycznej ścieżce zakupowej (wizyty w sklepach) Case study – Leroy Merlin

Redakcja

Badania

TOP 10 REKLAM WIDEO W TELEWIZJI I INTERNECIE wg gemiusAdReal

Katarzyna Binert

Artykuł sponsorowany

Świat cyfrowy jest bardziej obecny w naszym życiu niż myślimy. I nie jest to rzeczywistość tuż obok, tylko przestrzeń tożsama z człowiekiem

Andrew McStay

Analityka internetowa

O co chodzi z atrybucją?

Maciej Franas