Zapraszamy również do zapoznania się z naszym artykułem: "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań"
POLECAMY
Jeśli dodamy do tego rosnącą popularność rynku z branży tzw. reCommerce (inaczej nazywanego reserve commerce) oraz to, że do końca 2021 r. jego wartość według szacunków sięgnie 64 mld dolarów (źródło: 2022 Resale Report), wnioski są jasne – klienci głosują portfelem i zdecydowanie wybierają zielone marki.
Tylko jak wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i móc chwalić się w reklamach ekopodejściem bez narażenia się na oskarżenia o greenwashing? Mam nadzieję, że uda mi się dzisiaj Was nieco natchnąć przytoczonymi dobrymi, kreatywnymi pomysłami od największych marek!
Zrównoważone kampanie: na ratunek (branżowemu) środowisku
Jeśli do istotnych wartości wyznawanych przez Waszą markę należy troska o dobrostan planety, zielony marketing jest kierunkiem, w którym zdecydowanie powinniście zmierzać. Pamiętajcie też, że zrównoważone działania to coś znacznie więcej niż sam wybór kartonowego opakowania i próba redukcji poziomu używania plastiku – to również (w może przede w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!