
Niezastąpione kompendium wiedzy z zakresu promocji i sprzedaży w internecie.
Magazyn Online Marketing – to nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.
Co zyskujesz dołączając do społeczności Online Marketing?
Nieograniczony dostęp do treści
- Nielimitowany dostęp do ponad 3200 artykułów Nowości branżowe, najnowsze trendy i opinie ekspertów.
- Pełny dostęp do wydań cyfrowych czasopisma Czytaj wygodnie, tam gdzie lubisz – na smartfonie, komputerze czy tablecie.
- Case study Dostęp do cyfrowej biblioteki case study dużych, średnich i małych firm. Kompleksowy opis strategii i przeprowadzonych działań.
Rzetelna wiedza
- Autorytety w branży Treści tworzymy we współpracy z najbardziej uznanymi Marketerami w Polsce.
- Reagujemy na bieżąco Obszerne i kompleksowe artykuły w wydaniu papierowym wspieramy cyfrową wersją newsów z branży. Otrzymujesz je w cyklicznych newsletterach i masz do nich dostęp na platformie.
- Case study Dostęp do cyfrowej biblioteki case study dużych, średnich i małych firm. Kompleksowy opis strategii i przeprowadzonych działań.
Networking i wydarzenia
- Wydarzenia i webinary W pierwszej kolejności otrzymujesz zaproszenia na webinary które organizujemy.
- Promocje i zniżki Zyskujesz dostęp do promocji i zniżek na konferencje i wydarzenia organizowane przez Online Marketing.
Taniej na Mikołajki ❄️
Teraz dowolna wersja prenumeraty czasopisma aż 30% taniej!
Teraz dowolna wersja prenumeraty czasopisma aż 30% taniej!
Wybierz wersję dla siebie i czytaj tak, jak lubisz:
Prenumerata
PREMIUM
PREMIUM

zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
- 612 papierowych oraz elektronicznych wydań dwumiesięcznika
- Nieograniczony – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Prenumerata
CYFROWA
CYFROWA

zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok
zł brutto / rok
zł netto / rok
zł brutto / rok
- 612 elektronicznych wydań dwumiesięcznika
- 612 papierowych wydań dwumiesięcznika
- Nieograniczony – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Cena prenumeraty nie zawiera kosztów wysyłki. Koszty wysyłki zostaną obliczone po dodaniu produktu do koszyka. Opłata doliczona jednorazowo.
Jeśli chcesz zamówić prenumeratę z dostawą poza terytorium Polski, napisz na zagranica@forum-media.pl
Co w nowym numerze?
Stałe działy
SOCIAL MEDIA
praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
czytaj przykładowy artykuł >> E-COMMERCE
wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
czytaj przykładowy artykuł >> SEM/SEO
gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
czytaj przykładowy artykuł >>ANALITYKA INTERNETOWA
wykorzystaj informacje, które posiadasz o użytkownikach i optymalizuj konwersję opierając się na konkretnych danych
czytaj przykładowy artykuł >>MOBILE MARKETING
Kompendium wiedzy o sprzedaży i promocji produktów oraz usług za pomocą urządzeń przenośnych
czytaj przykładowy artykuł >>CONTENT MARKETING
porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
- Jak wdrożyć efektywną strategię eCRM? Kilka rzeczy, o których musi pamiętać każdy marketing manager
- Życie w erze post-covid. Które trendy w zachowaniach konsumentów stały się codziennością?
- Jak (czy) AI w mediach społecznościowych wpływa na nasze poglądy i zainteresowania?
- Trzy podstawowe błędy w retargetingu
- KPI na różnych etapach ścieżki zakupowej klienta, z uwzględnieniem modelu SEE-THINK-DO-CARE





Zaufało nam tysiące Marketerów
Poznaj społeczność Magazynu Online Marketing, dołącz do prenumeratorów i zyskaj możliwość wymiany wspólnych pomysłów, idei i inspiracji. Buduj networking razem z nami!