Czy Twoja firma jest przygotowana na odejście dobrego sprzedawcy?

Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży? Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika? Jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet? W jaki sposób reagować na manipulacje handlowców? - odpowiedzi poznają Uczestnicy VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015.

2015-03-25 06:44:56
28 maja w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się już 8. edycja najbardziej renomowanej i praktyczno-warsztatowej konferencji zarządzania zespołami sprzedażowymi, która co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru sprzedaży w Polsce. 
 
Dr Joanna Heidtman podpowie jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach. Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, za którym pójdzie zespół podczas certyfikowanych warsztatów zdradzi Rafał Tabaczek, Trener Alior Instytut Biznesu, zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. Wskazówkami jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż podzieli się Robert Noworolski – współzałożyciel, prezes i Senior Partner Quest Change Managers. Warsztaty z budowania i wdrażania systemu pracy opartego na „dobrej wielozadaniowości” poprowadzi Marek Kowalczyk – ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży opowie Maciej Kroenke, który na stanowisku Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B, odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy Centralnej i Zachodniej. Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych zaprezentuje Robert Solga, radca prawny specjalizujący się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ochronie informacji biznesowych. 
 
Konferencja podzielona jest na 3 wyjątkowe bloki tematyczne:
  • coaching przywódczy,
  • wyzwania
  • narzędziownia szefa sprzedaży
w każdym prelekcja i certyfikowane warsztaty.
 

Czego nauczysz się podczas Konferencji?

  • Poznasz narzędzia i metody, dzięki którym będziesz skuteczniej porozumiewał się z zespołem i zarażał handlowców swoją wizją.
  • Będziesz potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę do sprawniejszego zarządzania handlowcami i bezpośredniego zwiększenia sprzedaży.
  • Zdobędziesz certyfikaty ukończenia poszczególnych warsztatów oraz certyfikat uczestnictwa w konferencji.
  • Poznasz osoby, które odpowiadają za sprzedaż w czołowych firmach w Polsce i wymienisz się doświadczeniami – takie znajomości zawsze procentują!
Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania Uczestników. Zarezerwuj miejsce już teraz! Im wcześniej, tym większy rabat: kongres-sprzedazowy.pl
 
Weź udział w 8. edycji najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia sprzedażowego w Polsce!
ZNAJDŹ NAS: