Czy Twoja treść jest zrozumiała dla odbiorców?
Czy odbiorcy rozumieją Twoje treści? Czy komunikacja na Twojej stronie koncentruje się na kliencie, jego potrzebach, celach, korzyściach i obawach? Może Twój content serwuje im skomplikowany branżowy żargon i niezrozumiałe skróty myślowe? A może wszędzie wciskasz hasła „najwyższa jakość”, „holistyczne podejście” lub inne abstrakcyjne i bezwartościowe wydmuszki słowne?
POLECAMY
Rys. 1. Przykładowy komunikat na stronie narzędzia Senuto. Źródło: Senuto
Zweryfikuj empirycznie content i szczerze odpowiedz sobie na poniższe pytania:
- Czy jako docelowy klient rozumiesz, jaką korzyść osiągniesz dzięki prezentowanej ofercie?
- Czy Twoje obiekcje dotyczące współpracy lub kupna produktu zostały właściwie zbite poprzez content?
- Czy rozumiesz treść i nie musisz się w nią „wgryzać”?
Przydatną pomocą w sprawdzeniu poziomu skomplikowania treści jest Jasnopis – narzędzie stworzone przez Narodowe Centrum Nauki. Dzięki Jasnopisowi dowiesz się, czy tekst jest zrozumiały dla osób należących do Twojej potencj...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!