Behawioralne
Targetowanie behawioralne zasadniczo opiera się na zachowaniach użytkowników w sieci, w tym przypadku w kanale mobile. Oznacza to, że analizujemy, na co użytkownik zwraca uwagę oraz jakie aplikacje są w kręgu jego zainteresowań. W związku z tym możemy docierać do niego z reklamą, wykorzystując informacje o aplikacjach, jakie ma na swoim urządzeniu. Dzięki takiemu rozwiązaniu w lepszy sposób możemy dobrać reklamę do danej osoby.
POLECAMY
Prowadząc działania marketingowe, możemy również zbierać dane o użytkownikach, na jakie reklamy reagują, w które się bardziej angażują, i na podstawie tych danych historycznych również odpowiednio profilować przekaz reklamowy. Z mniej oczywistych opcji, jakie mamy, można wymienić „freaków słuchawkow...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!