Ocena 5/5
POLECAMY
Yvon Chouinard oddał swoją firmę Patagonię w ręce fundacji, która ma ratować planetę. Oczywiście, nie całą firmę, nie bez nadzoru, ale uczynił krok, będący konsekwencją brand purpose marki. I znów wyszedł przed szereg: Patagonia to wzór myślenia o biznesie jako misji społecznej, która rozwija się i zarabia. Bardzo niewielu idzie w jego ślady, ale ważne jest, że mają taki drogowskaz.
Ocena 1/5
Inkluzywny dezodorant Degree (u nas Rexona) zdobył kilka nagród, w tym Gand Prix w Cannes Lions 2021 za innowację. Wymyśliła go agencja Wunderman Thompson specjalnie dla Unilevera. Opakowanie miało być wygodne do użycia dla osób bez rąk, miało mieć magnetyczne zamknięcie łatwe do otwierania i oczywiście informacje w alfabecie Braille’a. Problemem okazali się klienci – przy dużym zróżnicowaniu potrzeb niepełnosprawnych produkt spełniał potrzeby niewielu. Nie wdrożono go do produkcji, bo okazał się nieopłacalny. Zamiast włączać, wykluczał. Ale nagrody zdobył.
Źródło: Wunderman Thompson Argentina
Ocena 3/5
Badanie Światowej Federacji Reklamodawców (WFA) pokazuje, że największym problemem branży reklamowej, adtechowej i medialnej jest niedobór talentów. Uważ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!