Handel online w ciągu jedynie 8 tygodni uzyskał w wielu krajach wzrost porównywalny z jego rozwojem we wcześniejszych kilkunastu latach, a Tesla w tym samym czasie (marzec–sierpień 2020 r.) uzyskała wartość przekraczającą wycenę Toyoty, Volkswagena, Daimlera i Hondy… razem wziętych[1]. Jednocześnie trudno zaprzeczyć, że handel detaliczny, medycyna, edukacja, rozrywka, transport, sektor finansowy i wiele innych sektorów zmieniły się na trwale. Trudno więc się dziwić, że badania wskazują na kanał cyfrowy, a w szczególności reklamę online jako kluczowy obszar działania w sferze marketingu cyfrowego firm działających na polskim rynku. Rodzi się jednak pytanie, co z tego wynika i jak rysuje się przyszłość
POLECAMY
Łatwiej już było
Nie jest wielkim odkryciem stwierdzenie, że warunki prowadzenia biznesu są trudne i należy oczekiwać raczej kolejnych wyzwań. Wysoka inflacja, spodziewane spowolnienie PKB, rosnące koszty działania, nieprzewidywalność w sferze dostępu do energii, a także wojna w Ukrainie sprawiają, że marketerzy raczej z dużą obawą patrzą...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!