Fronczewski i Pih wspólnie rapują z internautami – case study

Case study

Są rzeczy, które po prostu do siebie nie pasują, tak jak samochód i alkohol – to dewiza muzycznej kampanii społecznej promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha.

Kompania Piwowarska jest największym producentem piwa w Polsce znanym z takich marek, jak Tyskie, Lech, Żubr, Książęce. Firma ma świadomość, że konsumpcja alkoholu – w nadmiarze, w określonych sytuacjach lub przez pewne grupy osób – może nieść ze sobą ryzyko niepożądanych konsekwencji zdrowotnych i społecznych. Od wielu lat firma prowadzi działania edukacyjne, których celem jest promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. 

POLECAMY

Nietrzeźwi kierowcy nadal są problemem w Polsce. Według statystyk opublikowanych przez Komendę Główną Policji od stycznia do września 2021 r....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy