Premiera książki "E-commerce Manager" - wygraj praktyczny przewodnik po e-handlu [patronat]

46 praktyków e-handlu, 530 stron wiedzy - rekordowy pod względem obrotów rok w e-commerce wieńczy premiera książki "E-Commerce Manager", będącej inspiracją dla wszystkich, którzy sprzedają lub zamierzają sprzedawać w sieci.

2014-12-11 14:20:43

Na tytuł "E-commerce manager - Profesjonalista w eHandlu" składają się dwa tomy (łącznie 530 stron) wiedzy przekazanej przez 46 praktyków branży: począwszy od zawiłości prawnych dotyczących e-sklepu, przez technologię, logistykę, a na marketingu i wizerunku marki skończywszy - wszystko oparte na konkretnych przykładach.

Publikacja została stworzona dla praktyków, którzy szukają odpowiedzi na konkretne pytania. Dla osób, które na co dzień mają do czynienia z setkami zmiennych, warunkujących ich pozycję na rynku. Dobór autorów oraz sposób prezentacji ich wiedzy opracowany został z myślą o niezwykłej dynamice, jaka charakteryzuje branżę e-commerce.

 

Tematyka poszczególnych rozdziałów stanowi odpowiedź na pytania, jakie pojawiają się na wszystkich etapach pracy w e-commerce. Począwszy od wyboru platformy, o którym pisze Michał Kraus z Grupy Unity przez kosztochłonność biznesu online, którą przybliża  Łukasz Plutecki z NetArch, a na przedstawianych przez Barbarę Stawarz zagadnieniach z dziedziny content marketing skończywszy. Jest też sporo o najdynamiczniejszych kanałach sprzedaży, czyli Social Media, które doskonale zna Michał Blak z Edrone. Pełna lista autorów dostępna jest TUTAJ

- W Polsce nie ma osób, od których można by się więcej nauczyć. Bardzo podoba mi się zawartość merytoryczna książki. Mam w swojej prywatnej biblioteczce praktycznie każdą książkę, jaka wychodzi na temat e-commerce oraz marketingu internetowego, ale to jest jedna z bardzo niewielu pozycji na tak wysokim poziomie merytorycznym. Myślę, że to bardzo cenne źródło informacji dla każdego. Nie wiem czy jest osoba, która byłaby ekspertem z każdej dziedziny, która jest tam omówiona - mówi Marcin Michalski, Członek zarządu Cube Group.

Wydawcą książki jest Fundacja Polak 2.0, organizator m.in. Targów eHandlu oraz programu certyfikacji “Profesjonalista w eHandlu”. “E-commerce Manager” to kolejna inicjatywa, która ma pomóc zrozumieć nie tylko złożoność, lecz także niesamowite możliwości dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej, zainspirować do działania i dalszego rozwoju.

Szczegóły: www.sklep.ehandel.edu.pl

Magazyn Online Marketing Polska jest patronem medialnym publikacji. Chcesz zdobyć jeden z trzech kompletów publikacji? Szczegóły w 22. Online Marketing WEEK, czyli cotygodniowym newsletterze, którzy zostanie wysłany 12 grudnia - zapraszamy do subskrypcji: http://o-m.pl/newsletter.html

ZNAJDŹ NAS: