Dział: SEM/SEO

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Trzy rzeczy, które liczą się teraz w Google Adsach, Twoich Adsach

W ciągu ostatniego roku w systemie Google Ads zaszło ok. 150 zmian[1]. System reklamowy ewoluuje od tekstowych reklam w wyszukiwarce do kolejnych formatów i kanałów (reklamy produktowe, wideo, display). Nowe funkcje umożliwiają bardzo złożone konfiguracje kampanii. Z drugiej strony, w systemie pojawia się coraz więcej sposobów automatyzacji. Wskazuję trzy obszary, które mają obecnie największe znaczenie dla efektywności kampanii.

Czytaj więcej

Audyt e-commerce pod kątem SEO – 7 punktów

Produkt. Grupa docelowa. Strona www. Hosting. Płatności. No właśnie, tworząc sklep internetowy, powinniśmy pamiętać o naprawdę wielu istotnych jego częściach składowych oraz wszystkim, co doprowadza do tego, że taki sklep sprzedaje. Poznając lepiej branżę e-commerce, możemy natknąć się w wielu źródłach internetowych na różnego rodzaju checklisty, które mają pomóc nam w stopniowym odhaczaniu kolejnych kroków milowych, spraw do załatwienia czy w budowie kolejnych etapów ścieżki konwersji.

Czytaj więcej

Konferencja SEO Poland już 16 września w Krakowie

16 września w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbędzie się najbardziej wyczekiwane wydarzenie branży SEO tego roku! Konferencja SEO Poland połączy w sobie setki uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów, masę atrakcji oraz niezapomniane afterparty.

Czytaj więcej

Techniczne aspekty audytów SEO dla opornych

Audytować każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej – tymi słowami, parafrazując klasyka, można zacząć rozważania o technicznych aspektach przeprowadzania audytów SEO. Niniejszym artykułem chciałbym zwrócić uwagę na kilka elementów, które samodzielnie możecie sprawdzić, czy i na ile Wasza strona www czy sklep są przygotowane od strony technicznego SEO.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie a intencje użytkownika ‒ jak 1stplace.pl zmienia niską konwersję w zyski

W dobie ogromnej konkurencji zmiana użytkownika w klienta staje się coraz trudniejsza. Oczywiście nie oznacza to, że jest niemożliwa. Aby zrealizować ów cel, musimy jednak poznać potrzeby potencjalnych klientów, przeanalizować, czego konkretnie szukają, zadbać o to, by z naszą pomocą szybko rozwiązali swój problem. Doskonałym rozwiązaniem staje się w tym przypadku pozcyjonowanie.

Czytaj więcej

Private Blog Network – powracający trend SEO zwany niegdyś zapleczem

Pozyskiwanie linków stanowi podstawę działań SEO w Google i prawdopodobnie nigdy się to nie zmieni. Google, opierając się na linkach, buduje reputację domeny, a następnie na podstawie reputacji ocenia dany serwis na konkretne słowa kluczowe. Okazuje się, że słowo „content is king” nie jest prawdziwe, a powinno brzmieć „content is king with links” albo „content isn’t king without links”. Coraz wyższy próg wejścia do TOP-ów powodują właśnie linki zewnętrzne. Jak zatem najbardziej wyróżnić się w tym aspekcie od konkurencji? Budując własną sieć blogów, czyli w skrócie PBN (Private Blog Network).

Czytaj więcej

SEO 2022 – o czym pamiętać, by nie podpaść algorytmowi Google

Wiele mówi się w ostatnim czasie o wzroście znaczenia technicznych aspektów marketingu internetowego. Google coraz chętniej komunikuje, czego oczekuje od właścicieli serwisów, a oni coraz lepiej starają się sprostać tym wymaganiom przy wsparciu ścisłych umysłów i pasjonatów nowych technologii. Na co warto zwrócić uwagę w 2022 r.?

Czytaj więcej

Dlaczego Semcore chciał wydać 1 milion złotych na pozycjonowanie?

Semcore rozpoczęło rok 2022 od rozbicia banku w branży pozycjonowania. To czas, w którym strategia SEO ich strony okazała się ogromnym sukcesem, przynoszącym ruch i przychody. Początkowo szacowano, że wdrożenie SEO dla semcore.pl będzie kosztować około milion złotych. Ile ostatecznie pochłonęło to przedsięwzięcie? Szczegóły na ten temat Semcore ujawnia w case study, które właśnie miało swoją premierę.

Czytaj więcej

Metatagi w praktyce – jak tworzyć skuteczne tytuły, opisy i inne znaczniki pod SEO

Metatagi są częścią tagów HTML które potrafią istotnie wpłynąć na sposób wyświetlania Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwarek, takich jak Google, Bing czy Yandex. Co więcej, w dzisiejszym świecie nieustannej gonitwy za zwiększaniem konkurencyjności, metatagi są obowiązkowym punktem wyjściowym, który najczęściej odnajdziesz w sekcji HEAD kodu źródłowego serwisu. Google świetnie radzi sobie z odczytywaniem metatagów zarówno w formacie HTML, jak i XHTML. Mimo to, przesadne wykorzystanie wielu metadanych nie wpłynie na zmianę Twojej pozycji. Dlatego skupmy się tylko na tych najbardziej istotnych znacznikach, które realnie poprawią Twoje rezultaty SEO.

Czytaj więcej

Najczęściej zadawane pytania w SEO

Wpisując powyższy temat do wyszukiwarki, otrzymuje się wyniki dotyczące FAQ – czyli najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, które pojawiają się w wyszukiwaniach. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na pytania dotyczące samego SEO z punktu widzenia strategicznego i kwestii realizacji konkretnych zadań, zarówno w dziedzinie on-site SEO, jak i off-site SEO.

Czytaj więcej

Jak pisać efektywny blog firmowy? Od tematu po optymalizację

Badania optinmonster.com pokazują, że 77% użytkowników czyta artykuły blogowe, natomiast serwisy prowadzące bloga mają o 434% więcej zindeksowanych stron w Google. Te statystyki robią wrażenie!

Czytaj więcej

404 nie znaleziono

W zeszłym roku Internet Archive, potężne archiwum całego internetu, 4 kwietnia świętowało 404 day. W tym roku jeszcze więcej firm podjęło tę ciekawą inicjatywę, a mnie zainspirowało to do szerszego artykułu na temat statusu 404.

Czytaj więcej