Dział: Reklama internetowa

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Reklama w czasach pandemii

Epidemia COVID-19 wywołała w gospodarce zaburzenia na skalę niespotykaną od wielu lat. Takie czasy wymagają szybkich decyzji i podejmowania działań dostosowanych do nowej rzeczywistości. Jak nigdy konieczna jest redukcja nadmiernych kosztów. Potrzebne są niestandardowe rozwiązania, ale przyda się też wiele znanych i sprawdzonych metod – wystarczy przestać je ignorować. 

Czytaj więcej

Co promować na górze lejka sprzedażowego i które płatne kanały są do tego najlepsze?

W dzisiejszych czasach sformułowanie „lejek sprzedażowy” (czy też „lejek marketingowy”) powinno być odmieniane przez wszystkie przypadki. Tylko tego potrzebuje bowiem każdy biznes pozyskujący klientów przez internet.

Czytaj więcej

Narzędzia do generowania leadów, które musisz poznać

Jeżeli chcesz generować leady, będziesz potrzebował narzędzi, które uczynią proces pozyskiwania leadów efektywnym. W poniższym zestawieniu zebrałem rozwiązania, które pozwolą Ci zautomatyzować wiele czynności i pozwolą sprawniej generować leady.

Czytaj więcej

Sztuka pozyskiwania wartościowego leada

Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing – sprzedaż – customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama ich segmentacja nie wyczerpuje tematu. W tym tekście podpowiem, gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować całość procesu, a także jak włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.

Czytaj więcej

Gamingowe przykazania marketera

Gaming i e-sport to pojęcia, które od jakiegoś czasu są w świecie marketingowym odmieniane przez wszystkie przypadki. Myślisz o jakiejś aktywacji w tym zakresie, ale nie wiesz, czy rzeczywiście jest to dobre miejsce dla Twojej marki? Jak przygotować się do wejścia w świat e-sportu i gamingu? Od czego właściwie zacząć? Arkadiusz Miegoń, wiceprezes Mexad Games, przekazuje 10 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zrozumieć potencjał drzemiący w tej branży i przekuć to na sukces dla Twojej marki.

Czytaj więcej

Branding w internecie – między słowem a obrazem. Jak tworzyć komunikaty chwytające za serce i… portfel klientów?

Chwytają za emocje, nęcą promocjami i kuszą portfele, albo krzyczą do nas wprost: „Kup mnie teraz!”. Reklamy… Codziennie widzimy ich setki, ba – nawet tysiące – i każda z nich ma dla nas wyjątkowy komunikat o wyjątkowym produkcie, który sprawi, że poczujemy się, a jakże, wyjątkowo.

Czytaj więcej

Widownia online w liczbach – jak wygląda okres letni na rynku reklamy?

W czerwcu najaktywniejszymi reklamowo branżami były pharmaceuticals, food i trade, które odnotowały odpowiednio 7,21, 6,74 i 6,01 miliarda kontaktów reklamowych. Co ciekawe, kolejne w zestawieniu beverages and alcohol miały ponad miliard kontaktów reklamowych mniej (4,9 mld). Warto zwrócić uwagę na to, że mnogość kontaktów reklamowych nie przekłada się wprost na czas kontaktu z reklamą. Najlepszy pod tym względem wynik – 23,01 sekundy na kontakt reklamowy – osiągnęła branża telekomunikacyjna.

Czytaj więcej

Jak skutecznie zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki patrzeniu w liczby?

W obecnych czasach każdy, kto prowadzi biznes, a w szczególności biznes online, powinien zbierać możliwie największą ilość danych. To na ich podstawie określamy bieżącą rentowność firmy oraz planujemy wydatki i kierunek rozwoju przedsiębiorstwa. Jednak aby decyzje te były właściwe, należy prawidłowo analizować pozyskane dane – pomagają w tym liczne, zdefiniowane już wskaźniki. Jednym z najważniejszych jest customer lifetime value, czyli długookresowa wartość klienta.

Czytaj więcej

Widownia online w liczbach, czyli reklamy wideo na platformach TV i digital pod lupą

W kwietniu 2019 r. rynek reklamy wideo na platformach TV i digital został zdominowany przez trzy branże: food, trade oraz pharmaceuticals. Liczba kontaktów dla tych branż wyniosła odpowiednio 9,76, 8,17 i 7,63 mld kontaktów reklamowych! Należy zauważyć, że kolejna pod względem ilości kontaktów reklamowych branża finance, insurance i brokerage osiągnęła wynik 4 mld.

Czytaj więcej

Jak budować i promować markę w Google Ads?

Każda z kampanii reklamowych rządzi się swoimi prawami, nie tylko ze względu na różne formaty reklamowe, ale także na intencje użytkownika, etap zakupowy czy stopień świadomości o marce.

Czytaj więcej

Podstawy portfolio biddingu

Celem kampanii efektywnościowych jest zazwyczaj osiągnięcie, jak największej liczby konwersji przy zachowaniu satysfakcjonującego kosztu konwersji (CPA). Niektórzy reklamodawcy, których budżet reklamowy nie jest elastyczny, będą starali się uzyskać jak najwięcej konwersji w ramach określonego budżetu, czyli wydania określonej sumy pieniędzy z jak najniższym CPA.

Czytaj więcej

W jaki sposób tworzyć skuteczne kreacje reklamowe? Poznaj 10 praktycznych wskazówek

Jak nie przegrać, a przez to wygrać we współczesnym świecie reklamy – czyli bądź kreatywny i nie myśl o oryginalności.

Czytaj więcej