Gamingowe przykazania marketera

Reklama internetowa

Gaming i e-sport to pojęcia, które od jakiegoś czasu są w świecie marketingowym odmieniane przez wszystkie przypadki. Myślisz o jakiejś aktywacji w tym zakresie, ale nie wiesz, czy rzeczywiście jest to dobre miejsce dla Twojej marki? Jak przygotować się do wejścia w świat e-sportu i gamingu? Od czego właściwie zacząć? Arkadiusz Miegoń, wiceprezes Mexad Games, przekazuje 10 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zrozumieć potencjał drzemiący w tej branży i przekuć to na sukces dla Twojej marki.

1. Nie lekceważ potencjału 

O gamingu i e-sporcie krąży kilka mitów, wśród których króluje przekonanie, że to niszowe zjawiska, będące przedmiotem zainteresowania głównie nastolatków. To nieprawda – w Polsce niemal co czwarty internauta przyznaje, że interesuje się grami wideo, a wśród nich grupa osób poniżej 18. roku życia stanowi jedynie 39%. Podobnie jest z rozgrywkami e-sportowymi – ogląda je już 23% internautów. Szacuje się, że globalna społeczność graczy liczy już ponad 2 mld osób! 

POLECAMY

2. Wybierz, czy stawiasz na gaming, czy e-sport – to nie to samo! 

To bardzo ważne, żeby potrafić rozróżnić oba pojęcia. W ramach całego zjawiska, jakim jest gaming, wyróżniamy dwa nurty: amatorskie granie w gry oraz profesjonalną rywalizację w grach, czyli e-s...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy