Widownia online w liczbach, czyli reklamy wideo na platformach TV i digital pod lupą

Reklama internetowa

W kwietniu 2019 r. rynek reklamy wideo na platformach TV i digital został zdominowany przez trzy branże: food, trade oraz pharmaceuticals. Liczba kontaktów dla tych branż wyniosła odpowiednio 9,76, 8,17 i 7,63 mld kontaktów reklamowych! Należy zauważyć, że kolejna pod względem ilości kontaktów reklamowych branża finance, insurance i brokerage osiągnęła wynik 4 mld.

Średnia miesięczna liczba kontaktów z reklamą wideo z branży food na jednego internautę to 388 kontaktów, a więc każdy internauta miał średnio 13 wyświetlonych spotów wideo dziennie (tylko z tej branży). Tak duże inwestycje w reklamę przełożyły się na wysokie zasięgi wśród internautów w każdej z branż: food – 91,23%, trade – 91,48% i pharmaceuticals – 88,79%.

Z racji coraz lepszej pogody i majówki przyjrzeliśmy się również temu, jak w kwietniu wyglądała pod względem reklamowym branża piwowarska w telewizji i w digitalu.

W badaniu crossmediowym (telewizja + PC + top mobile app) TOP 3 marki osiągnęły zbliżone wy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy