Średnia miesięczna liczba kontaktów z reklamą wideo z branży food na jednego internautę to 388 kontaktów, a więc każdy internauta miał średnio 13 wyświetlonych spotów wideo dziennie (tylko z tej branży). Tak duże inwestycje w reklamę przełożyły się na wysokie zasięgi wśród internautów w każdej z branż: food – 91,23%, trade – 91,48% i pharmaceuticals – 88,79%.
Z racji coraz lepszej pogody i majówki przyjrzeliśmy się również temu, jak w kwietniu wyglądała pod względem reklamowym branża piwowarska w telewizji i w digitalu.
W badaniu crossmediowym (telewizja + PC + top mobile app) TOP 3 marki osiągnęły zbliżone wy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!