Widownia online w liczbach – jak wygląda okres letni na rynku reklamy?

Reklama internetowa

W czerwcu najaktywniejszymi reklamowo branżami były pharmaceuticals, food i trade, które odnotowały odpowiednio 7,21, 6,74 i 6,01 miliarda kontaktów reklamowych. Co ciekawe, kolejne w zestawieniu beverages and alcohol miały ponad miliard kontaktów reklamowych mniej (4,9 mld). Warto zwrócić uwagę na to, że mnogość kontaktów reklamowych nie przekłada się wprost na czas kontaktu z reklamą. Najlepszy pod tym względem wynik – 23,01 sekundy na kontakt reklamowy – osiągnęła branża telekomunikacyjna.

Lato w pełni, przyjrzeliśmy się więc strategiom reklamowym producentów wód mineralnych. Z naszej analizy wynika, że największy zasięg cross-mediowy obejmujący zarówno telewizję, jak i kanały digital, osiągnął Żywiec Zdrój SA, który dotarł ze swoim przekazem reklamowym do 75% użytkowników. Do marki tej należą też najwyższe wyniki w kanałach TV (72%) oraz digital (26%).
 

POLECAMY

...
Tabela 1. TOP 10 branż (TV + digital), reklamy wideo
Etykiety wierszy
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy