Dział: Case study

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Perfekcyjna kampania beauty. Kreacje reklamowe, skuteczne landing page i sprzedające opisy produktów

Reklama kosmetyków w e-commerce to sztuka łączenia estetyki i emocji w skutecznej strategii sprzedażowej. W świecie online klienci nie mogą dotknąć ani poczuć produktu. Kluczowe staje się wówczas odpowiednie przygotowanie jego premiery, aby odbiorca w pełni zrozumiał koncepcję i stwierdził, czy zakup spełni jego potrzeby. Odpowiednio zaprojektowana landing page, przekonujące opisy kosmetyków i dobrze dobrane formaty reklam stają się niezbędne do osiągnięcia sukcesu w tym procesie. Sprawdź, jak wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie sprzedawać produkty beauty online. Stwórz perfekcyjną kampanię beauty, która przyciąga uwagę i zwiększa sprzedaż.

Czytaj więcej

Jak zamienić książkę w community-led growth – case study kampanii dla branży HR

Od 7 lat tworzę w eTutorze projekty marketingowe kierowane do społeczności HR – od podcastów, e-booków, webinarów i newsletterów, po złożone kampanie edukacyjne. W pewnym momencie poczułem jednak, że to za mało, że potrzebuję dokładki. Chciałem zaprojektować coś, co nie tylko dostarczy wiedzę, ale realnie połączy ludzi wokół wspólnego doświadczania i zbuduje prawdziwe relacje.

Czytaj więcej

Algorytm czy mediowiec – kto lepiej optymalizuje kampanie w Meta?

Nikogo nie dziwi, że sztuczna inteligencja (AI) jest na szeroką skalę wykorzystywana w branży reklamowej. Pytanie tylko, jak wykorzystywać ją najskuteczniej. Czy AI ma szanse sprawdzić się w planowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych i dostarczaniu lepszych wyników niż doświadczony mediowiec? We współpracy z agencją Bees & Honey sprawdziliśmy to, przeprowadzając eksperyment na 24 kampaniach w ekosystemie Meta.

Czytaj więcej

Jak stworzyć 29 tysięcy opisów produktowych w 24 godziny? Synergia no-code i AI

Automatyzacja no-code wykorzystująca sztuczną inteligencję (AI) pozwoliła stworzyć 29 tys. merytorycznych opisów produktów motoryzacyjnych w zaledwie 24 godziny. Oznacza to, że nowy tekst powstawał co 3 sekundy! Wykorzystane zostały narzędzia takie jak OpenAI i make.com. Dzięki włączeniu w cały proces analizy wizyjnej i scrapingu danych ze strony internetowej możliwe było uniknięcie zagrożenia halucynowaniem i zapewnienie odbiorcom wartościowego contentu, który jednocześnie wpływa pozytywnie na SEO. Zapraszam do poznania historii o content marketingu na autopilocie, dzięki któremu udało się nie złapać gumy, gdy liczba znaków wciskała w fotel.

Czytaj więcej

Horror na żywo, czyli jak serial Omen zawładnął Twitchem

W ramach promocji nowego horroru z serii Omen na kanałach wybranych twórców na Twitchu zaaranżowane zostały „problemy techniczne”, przez które transmisje na żywo w kulminacyjnych momentach zaczęły się COFAĆ. To pierwsza tego typu akcja, która wymyka się standardowym schematom lokowań na tej platformie i przełamuje „zasady gry” w tym touchpoincie.

Czytaj więcej

AI w reklamie bankowej - jak banki z Grupy BPS wykorzystują sztuczną inteligencję w kampaniach reklamowych?

Kampanię reklamową przeprowadzono na ponad 300 lokalnych rynkach z wykorzystaniem ponad 600 spotów wideo. Do generowania reklam zastosowano narzędzia sztucznej inteligencji (AI). Do emisji reklam na platformie YouTube wykorzystano geolokalizację – odpowiedni wariant reklamy emitowany był na wskazanym miejscu. Pierwsza, opisywana tu, odsłona kampanii odbyła się w listopadzie 2023 r. Od kwietnia 2024 r. realizowane są kolejne kampanie.

Czytaj więcej

Promo crafting, czyli jak zaprojektować skuteczną akcję promocyjną?

Akcje promocyjne i projektowanie? Zwykle te dwa elementy nie idą w parze. A gdyby pomyśleć o skutecznych działaniach wspierających sprzedaż w kategorii projektu i designu? Zapraszam do odkrycia głównych zasad craftingu skutecznej akcji promocyjnej, które przekładają się na lepszą rozpoznawalność marki oraz wyższe wyniki sprzedażowe.

Czytaj więcej

Fun content marketing – te trzy marki robią to dobrze

Wspólne poczucie humoru zbliża do siebie ludzi. Tak samo mechanizm ten funkcjonuje w marketingu – jeśli marka dobrze rozumie swoich odbiorców i ich poczucie humoru, może zdobyć sympatię, zaangażowanie i podbić serca klientów. Z humorem jednak można przesadzić i pozostawić po sobie niesmak oraz poczucie zażenowania. Jak zatem dobrze wykorzystać fun content marketing? Zobacz to na przykładzie trzech marek.

Czytaj więcej

Komunikacja zasilana naturą, czyli jak Podlaskie podbija serca internautów

„Województwo podlaskie znane jest z sękacza i umiejętności promowania w social mediach” – to zdanie z jednego z branżowych podsumowań roku. Przyjrzyjmy się z bliska procesowi budowania wizerunku marki Podlaskie: wyzwaniom, roli kreatywności i efektom. A sękacz? To temat na zupełnie inną opowieść.

Czytaj więcej

Jak wdrożyć efektywną strategię eCRM? Kilka rzeczy, o których musi pamiętać każdy marketing manager

„Mamy Salesforce’a z centrali, ale nie umiemy go obsłużyć”.
„Wysyłamy newslettery, ale one nic nie dają”.
„Mamy za małą bazę, nie złapiemy skali”.
„Mamy za mało zasobów w marketingu, żeby robić jeszcze to”.

Czytaj więcej

SALESmanago + ChatGPT = szansa dla e-commerce?

Polskie sklepy internetowe mierzą się z licznymi wyzwaniami. Są wśród nich inflacja, rosnące koszty pozyskiwania klientów, zmieniające się preferencje konsumentów oraz wysokie koszty IT i marketingu. W listopadzie 2022 r. coś się zmieniło. Na rynku zadebiutował ChatGPT i od razu wzbudził zainteresowanie marketerów. Krakowski producent oprogramowania SALESmanago jako jedna z pierwszych firm na świecie zauważył możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i zintegrował się z nią. Czy będzie to szansa dla całego e-commerce?

Czytaj więcej

„Miasto ING” w przestrzeni metaverse na Robloxie

W zeszłym roku ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce pojawił się na platformie gamingowej Roblox z grą edukacyjną „Miasto ING”. W ramach gry bank otworzył wirtualny oddział oraz stworzył dla młodych graczy przestrzeń, gdzie przez zabawę dzieci uczą się zarządzania swoimi pieniędzmi: oszczędzania i umiejętnego ich wydawania. W lutym tego roku, aby przykuć uwagę młodych ludzi, ING Bank Śląski zorganizował pierwszy koncert polskiego wykonawcy w Robloxie – 4 lutego na wirtualnej scenie wystąpił youtuber i wykonawca Palion. Wydarzenie to zgromadziło ponad 55 tys. fanów i było pretekstem do zaprezentowania nowej odsłony miasta, której motywem przewodnim jest bezpieczeństwo w sieci – zhakowaliśmy koncert, który sami zorganizowaliśmy, żeby uświadomić młodym graczom wagę cyberbezpieczeństwa.

Czytaj więcej