„Mamy Salesforce’a z centrali, ale nie umiemy go obsłużyć”.
„Wysyłamy newslettery, ale one nic nie dają”.
„Mamy za małą bazę, nie złapiemy skali”.
„Mamy za mało zasobów w marketingu, żeby robić jeszcze to”.
„Mamy Salesforce’a z centrali, ale nie umiemy go obsłużyć”.
„Wysyłamy newslettery, ale one nic nie dają”.
„Mamy za małą bazę, nie złapiemy skali”.
„Mamy za mało zasobów w marketingu, żeby robić jeszcze to”.
Polskie sklepy internetowe mierzą się z licznymi wyzwaniami. Są wśród nich inflacja, rosnące koszty pozyskiwania klientów, zmieniające się preferencje konsumentów oraz wysokie koszty IT i marketingu. W listopadzie 2022 r. coś się zmieniło. Na rynku zadebiutował ChatGPT i od razu wzbudził zainteresowanie marketerów. Krakowski producent oprogramowania SALESmanago jako jedna z pierwszych firm na świecie zauważył możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i zintegrował się z nią. Czy będzie to szansa dla całego e-commerce?
W zeszłym roku ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce pojawił się na platformie gamingowej Roblox z grą edukacyjną „Miasto ING”. W ramach gry bank otworzył wirtualny oddział oraz stworzył dla młodych graczy przestrzeń, gdzie przez zabawę dzieci uczą się zarządzania swoimi pieniędzmi: oszczędzania i umiejętnego ich wydawania. W lutym tego roku, aby przykuć uwagę młodych ludzi, ING Bank Śląski zorganizował pierwszy koncert polskiego wykonawcy w Robloxie – 4 lutego na wirtualnej scenie wystąpił youtuber i wykonawca Palion. Wydarzenie to zgromadziło ponad 55 tys. fanów i było pretekstem do zaprezentowania nowej odsłony miasta, której motywem przewodnim jest bezpieczeństwo w sieci – zhakowaliśmy koncert, który sami zorganizowaliśmy, żeby uświadomić młodym graczom wagę cyberbezpieczeństwa.
Są rzeczy, które po prostu do siebie nie pasują, tak jak samochód i alkohol – to dewiza muzycznej kampanii społecznej promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha.
Nasza współpraca z klientem branży technologicznej polegała na dostarczeniu dopasowanych do specyfiki klienta rekomendacji, które treści lepiej wpłyną na realizację celów biznesowych. W tym wypadku sprzedaży.
Gdy wybuchła pandemia, z dnia na dzień klienci przestali pojawiać się w salonach. Dla naszego partnera – marki SEAT – szybko znaleźliśmy nowoczesne rozwiązanie alternatywne, które okazało się trwałym sukcesem. Zobacz, jak działa i jakie korzyści daje Wirtualny Salon SEAT-a.
Przepraszamy za clickbait, ale świadomie użyliśmy tego tytułu w naszej pracy, aby przyciągał wzrok, bo niewątpliwie coś jest w tych sześciu zerach, że tak często skłaniają nas do czytania dalej. Na wstępie wytłumaczymy, czym był ten projekt. Było to zbudowanie RTB (Reason To Believe) dla naszych klientów oraz zdanie testu Sinatry. Chcieliśmy udowodnić, że umiemy grać w pozycjonowanie, czyli naszą główną kompetencję.
Semcore rozpoczęło rok 2022 od rozbicia banku w branży pozycjonowania. To czas, w którym strategia SEO ich strony okazała się ogromnym sukcesem, przynoszącym ruch i przychody. Początkowo szacowano, że wdrożenie SEO dla semcore.pl będzie kosztować około milion złotych. Ile ostatecznie pochłonęło to przedsięwzięcie? Szczegóły na ten temat Semcore ujawnia w case study, które właśnie miało swoją premierę.
Długi czas realizacji zamówienia, pomyłki przy pakowaniu i słaba obsługa klienta to tylko niektóre z problemów branży e-commerce. Zarządzanie zamówieniami ma bezpośredni wpływ na to, jak klienci postrzegają Twoją markę. Dowiedz się, w jaki sposób usprawnić procesy wewnątrz firmy i zwiększyć wydajność swojego biznesu.
W polskich szpitalach dziecięcych brakuje inwestycji i nowoczesnych rozwiązań. Fundacja K.I.D.S. dąży do ich modernizacji, potrzebuje do tego wiedzy największych ekspertów w Polsce. Jak ich zrekrutować i to za darmo? Dzięki pomocy wyjątkowych headhunterów – dzieci, które doświadczyły, czym są polskie szpitale i które pomogły nam zrekrutować ekspertów spersonalizowanymi filmami na LinkedIn.
Strategia sprzedaży na Amazonie to wciąż bardzo rzadko spotykane zjawisko w polskim e-commerce. Najczęściej wynika to z niedoceniania potencjału biznesowego największej platformy marketplace w Europie i na świecie, ale też z braku czasu, który trzeba poświęcić na bieżące czynności operacyjno-taktyczne.
CUX dla aniakruk.pl, jednej z bardziej znanych polskich marek biżuteryjnych, przeprowadził szybką analizę kampanii walentynkowej. Szybką, ponieważ wystarczyło porównanie ruchu na stronie w kategorii „Walentynki” z tym, który pochodził z kampanii, aby zrozumieć, co dokładnie robią klienci i jak projektować kolejne kampanie, aby lepiej odpowiadały ich potrzebom.