Jak pracować z klientem branży technologicznej? - Case study Whites

Case study

Nasza współpraca z klientem branży technologicznej polegała na dostarczeniu dopasowanych do specyfiki klienta rekomendacji, które treści lepiej wpłyną na realizację celów biznesowych. W tym wypadku sprzedaży.

Treści marki powstają na stronie głównej, na blogu oraz w social mediach. To, do czego dążyliśmy, to znalezienie wspólnej miary dla contentu z wielu obszarów, pozwalającej określić wartość każdej publikacji pod względem jej wpływu na konwersję. Działania contentowe budują sprzedaż w sposób bezpośredni i pośredni.

POLECAMY

Co chcieliśmy osiągnąć?

Celem była odpowiedź na pytanie, jaki content sprzedaje. Celem nadrzędnym współpracy było przeanalizowanie contentu opublikowanego przez mar...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy