Tło
Działania dotyczą Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. To ponad 300 niezależnych podmiotów, posługujących się różnymi znakami towarowymi (część z nich jest spójna, a część ma zupełnie zindywidualizowaną identyfikację wizualną). Banki spółdzielcze zróżnicowane są także pod względem wielkości (różnią się m.in. liczbą placówek: od 1 do blisko 30), specyfiki klienta oraz siły konkurencji na danym obszarze. Każdy podmiot działa na swoim rynku, można więc powiedzieć że na ponad 300 lokalnych rynkach.
Klienci indywidualni, w wieku 25–55 lat, zamieszkują w obszarze działania banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS (głównie w małych miastach i wsiach, na terenie całej Polski, ale z różną reprezentacją, zależnie od regionu).
Strategicznie na poziomie ogólnopolskim realizowane są kampanie świadomościowe i wizerunkowe. Wyzwaniem jest przeniesienie ich oddziaływania możliwie precyzyjnie na konkretny bank, na jego terenie działania i wsparcie w pozyskaniu klienta na poziomie lokalnym.
POLECAMY
Cel
Integracja działań ogólnopolskich z działaniami lokalnymi. Przeniesienie impaktu kampa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!