Czy 1 000 000zł wystarczy, by wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania - czyli jak zdobyliśmy koronę SEO?

Case study Otwarty dostęp

Przepraszamy za clickbait, ale świadomie użyliśmy tego tytułu w naszej pracy, aby przyciągał wzrok, bo niewątpliwie coś jest w tych sześciu zerach, że tak często skłaniają nas do czytania dalej. Na wstępie wytłumaczymy, czym był ten projekt. Było to zbudowanie RTB (Reason To Believe) dla naszych klientów oraz zdanie testu Sinatry. Chcieliśmy udowodnić, że umiemy grać w pozycjonowanie, czyli naszą główną kompetencję.

Nie wystarczyło nam jednak, że wypozycjonowaliśmy naszą stronę w Google, chcieliśmy zrobić coś więcej. Stworzyliśmy więc przełomowe w naszej branży Case Study, które jest mieszanką praktycznej wiedzy i kawałka storytellingu, opisującego projekt w szerszym kontekście. Materiał posiada ponad 250 tys. znaków. Od czasu premiery odnotował ok. 10 000 wejść i zebrał 99% pozytywnych opinii.

Framework

Od początku projektu przyjęliśmy naukowe podejście i zaczęliśmy od stworzenia solidnego tła merytorycznego. Przeczytaliśmy wszystkie sensowne książki, publikacje naukowe i przepracowaliśmy wytyczne Google i kursy. Ponadto audytowaliśmy naszą konkurencję oraz zbadaliśmy najtrudniejsze branże. Co najważniejsze - otworzyliśmy się na dużą liczbę freelancerów, którzy nam pomag...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy