Wirtualny salon – nowa forma sprzedaży samochodów w (i po) pandemii?

Case study

Gdy wybuchła pandemia, z dnia na dzień klienci przestali pojawiać się w salonach. Dla naszego partnera – marki SEAT – szybko znaleźliśmy nowoczesne rozwiązanie alternatywne, które okazało się trwałym sukcesem. Zobacz, jak działa i jakie korzyści daje Wirtualny Salon SEAT-a.

Czym jest wirtualny salon?

Wirtualny Salon SEAT-a to funkcjonująca przez 7 dni w tygodniu przestrzeń ze zmienną ekspozycją samochodów i akcesoriów marki (rys. 1).
 

POLECAMY

Rys. 1. Godziny otwarcia Wirtualnego Salonu. Źródło: SEAT


Prezentacja auta możliwa jest w formie zdalnej, a dzięki zastosowaniu odpowiedniej technologii idealnie uzupełnia sprzedaż tradycyjną. Klient nie musi opuszczać domowego zacisza. Do Wirtualnego Salonu wkracza się przez stronę internetow...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy