Zespół White Bits odpowiada za komunikację marki Podlaskie w kanałach: Facebook, Instagram, LinkedIn, a także na Spotify. Komunikacja regionu jest wysoko oceniana zarówno przez odbiorców, jak i branżę marketingową – przyniosła nagrody branżowe (Złote Spinacze, Mixx Award, Kreatura) i jest częstym kejsem na szkoleniach z komunikacji. Dlatego cieszymy się, że mamy okazję opowiedzieć o niej na łamach „Magazynu Online Marketing”.
POLECAMY
Wyzwanie: region znany–nieznany
Podlaskie nie ma tak charakterystycznych atrybutów jak góry, morze, popularne metropolie czy spektakularne zabytki. A co ma – oprócz mnóstwa memów na swój temat?
Region komunikuje się hasłem „Podlaskie. Zasilane naturą” – i to bogactwo przyrody jest największym skarbem regionu. Puszcze, jeziora, rozlewiska rzek. Bogactwo fauny (żubry!) i flory. Do tego fascynująca, a nawet egzotyczna wielokulturowość pogranicza. Wreszcie będąca jej odbiciem kuchnia, rękodzieło, sztuka, architektura.
Region bywał odbierany jako odległy, położony na uboczu – tymczasem od centrum Warszawy dzielą go niecałe 2 godziny jazdy samochodem lub pociągiem.
Wyzwaniem było znalezienie języka, którym można opowiedzieć o tym w...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!