Fun content marketing – dlaczego ma sens? Kilka słów o gratyfikacji społecznej
Dlaczego w ogóle warto wprowadzać humor do swojej komunikacji? Badania pokazują, że element humorystyczny, np. memy, wpływają pozytywnie na zaangażowanie odbiorców marki oraz sprzyjają lepszemu zapamiętywaniu brandu.
POLECAMY
Według badań YPulse aż 75% użytkowników w wieku 13–36 lat regularnie udostępnia memy!
Ludzie chętnie dzielą się tym, co trafia w ich poczucie humoru i pozwala w jakiś sposób określić siebie. Jednym z aspektów, który sprawia, że zabawne treści są tak chętnie udostępniane i przesyłane, jest tzw. gratyfikacja społeczna, czyli możliwość uzyskania aprobaty społecznej ze strony osób o podobnym poczuciu humoru.
Memy i innego rodzaju zabawne treści są elementem, który pozwala nam dopasować się do określonej grupy. Jest częścią identyfikac...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!