Dział: Marketing i sprzedaż

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Brand purpose, czyli cel marki poza zyskiem – słuszna idea czy marketingowa zagrywka?

Brand purpose, czyli cel marki, jest niezbędnym składnikiem nowoczesnej strategii marketingowej, który wykracza poza tradycyjne cele biznesowe, takie jak zysk czy wzrost. To koncepcja, która łączy wartości firmy z oczekiwaniami społecznymi, tworząc głębsze, bardziej emocjonalne więzi z konsumentami. Jakie korzyści przynosi, jak zrozumieć go lepiej i jak implementować?

Czytaj więcej

Partnerstwa strategiczne w marketingu

Programy partnerskie firm świadczących usługi w obszarze digital wyrastają ostatnimi czasy jak grzyby pod deszczu. Na czym polega ich fenomen? Zaraz się przekonasz!

Czytaj więcej

Konferencja #WaMaMarketing 2023 w Olsztynie

Już 14 marca br. zapraszamy mieszkańców Województwa Warmińsko-Mazurskiego do udziału w wyjątkowym wydarzeniu #WaMaMarketing. Konferencja ta połączy światy Social Media, nowoczesnych technologii oraz marketingu, w czym pomogą najlepsi z najlepszych z kraju i zagranicy.

Czytaj więcej

Jak tworzyć zasięgowe i angażujące podcasty?

Słuchacze z całego świata mogą dziś wybierać spośród ponad 2,9 mln tytułów. Tylko na platformie Spotify liczba podcastów w ciągu zeszłego roku wzrosła o prawie 1,5 mln. I jakby na ten hype nie patrzeć, koniec końców o sukcesie podcastu decydują – jak w przypadku każdego dobrego contentu – pomysł, jakość, użyteczność i odpowiednio dopasowana dystrybucja. To one budują zasięg i zaangażowanie.

Czytaj więcej

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o podcastach, ale...

Jeśli czytający te słowa oczekuje, że informacje zawarte w tym tekście mogą stanowić gwarancję sukcesu w prowadzeniu podcastu, musimy od razu rozwiać wątpliwości. Uniwersalne poradniki po prostu nie istnieją – jak w każdym medium, tak i w świecie audycji on-demand sukces jest wypadkową idei kreatywnej, włożonej pracy, kompetencji w poruszanym temacie, a także umiejętności storytellingowych prowadzącego podcast i jego rozmówców.

Czytaj więcej

Przewaga manualnego procesu Lead Generation nad procesami automatycznymi

Czym jest Lead Generation? Choć Tobie – jako specjaliście – to pytanie może wydawać się banalne, to udowodnię Ci, że Lead Generation może znacznie różnić się od… Lead Generation. Jako praktyk pokażę Ci, że w tym procesie nawet najdrobniejsze szczegóły w oczach osób doświadczonych zrobią mega różnicę.

Czytaj więcej

Jak skutecznie zbudować markę eksperta?

Aktywne kształtowanie swojej kariery zawodowej jest dziś koniecznością. Nie polega to wyłącznie na uzupełnianiu CV. To proces wymagający dopasowanej i przemyślanej strategii. Chciałbym w tym tekście podpowiedzieć Ci, jak samodzielnie stworzyć osobistą markę eksperta. Ten tekst to zbiór porad oraz konkretnych kroków oparty bardziej na doświadczeniu niż na teorii. Przeanalizuj każdy punkt i stwórz skuteczną strategię.

Czytaj więcej

Open source, enterprise czy enterprise open source? Rzecz o tym, jak wybrać CMS

Trudno zaprzeczyć, że systemy zarządzania treścią – czyli popularne CMS-y – stają się podstawowym narzędziem do tworzenia stron internetowych. Usprawniają one działanie wszelkich witryn zawierających sporą ilość informacji, a początkowo były wykorzystywane głównie do publi- kowania tekstów na blogach. Rodzaj CMS-a można dobrać do zapotrzebowania klienta – od systemu dla dużej korporacji do systemu, który usprawni działanie sklepu internetowego.

Czytaj więcej

Schematy w kreatywności? Komunikacja marketingowa od kulis

Dlaczego stwierdzenie „kreatywność jest schematyczna” obudziło w Tobie mieszane uczucia (przynajmniej zakładam, że tak się stało)? Kreatywność zawsze utożsamiana była z brakiem ograniczeń, brakiem skrępowania, działaniem pod prąd, wbrew regułom. Gdzie tu więc miejsce na schematy?

Czytaj więcej

Love brands, czyli jak sprawić, by klient pokochał twoją markę i został z nią na dłużej?

Czy można zakochać się w marce? Dlaczego pewne brandy są przez nas uwielbiane, a w stosunku do innych mamy zupełnie ambiwalentne odczucia? Czy można nawiązać relację z telefonem komórkowym albo parą butów? A może nie o sam produkt tu chodzi? Przeczytaj, co kryje się za sukcesem lovebrandów i co zrobić, by stać się jednym z nich.

Czytaj więcej

Skuteczny lejek do generowania leadów – strategia, budowa, optymalizacja

Zbudowanie kompletnego i efektywnego lejka konwersji to sprawa prosta w założeniach, ale nieco bardziej skomplikowana w realizacji. Bez zadania sobie właściwych pytań osiągnięcie spodziewanego wyniku jest jednak o wiele trudniejsze. Liczy się odpowiednie podejście, praktyczny zestaw narzędzi oraz określony proces. Zobacz, jak możesz go zaplanować i tym samym uzyskać optymalny współczynnik konwersji.

Czytaj więcej

Akcja-abstrakcja – jak nazwać firmę, aby wyróżnić się w sieci?

W otoczeniu tysięcy firm i produktów, z którymi stykasz się na co dzień, gdzie każdy nosi określoną nazwę, znalezienie pomysłu na idealne miano dla własnej marki jest nie lada wyzwaniem. Czy taka nazwa już gdzieś funkcjonuje w sieci? Czy nie jest zbyt podobna do innej? Czy nie ograniczy mnie w przyszłości? Stając przed takimi dylematami, warto rozważyć interesujący, dający szerokie pole manewru i ostatnio coraz częściej wybierany kierunek abstrakcyjny.

Czytaj więcej