Konferencja #WaMaMarketing 2023 w Olsztynie

Marketing i sprzedaż Aktualności

Już 14 marca br. zapraszamy mieszkańców Województwa Warmińsko-Mazurskiego do udziału w wyjątkowym wydarzeniu #WaMaMarketing. Konferencja ta połączy światy Social Media, nowoczesnych technologii oraz marketingu, w czym pomogą najlepsi z najlepszych z kraju i zagranicy.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w Konkresie Online Marketing!

Będą to:

Social Media Team w składzie – Andreas Ekström, Piotr Bucki, Monika Czaplicka oraz Michał Sadowski.

New Technology Team w składzie – Daniel Levine, Aleksandra Przegalińska, Tomasz Gackowski oraz Tomasz Graszewicz.

Zrób krok w stronę przyszłości!
Zrób go razem z nami!

Kiedy: 14 marca 2023 (wtorek), godz:10-17.
Gdzie: Filharmonia Warmińsko-Mazurska, ul. B. Głowackiego 1 w Olsztynie.
Jak się zgłosić: https://invest.warmia.mazury.pl/wama

Uwaga! Udział w konferencji jest bezpłatny (rejestracja online), a liczba miejsc ograniczona!

Nie możesz być z nami 14 marca? Nic straconego! #WaMaMarketing będzie transmitowana online: https://www.facebook.com/WarmiaMazuryCzystyZysk

Na spotkanie z Tytanami Social Media i Nowych Technologii zaprasza Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Konferencja #WaMaMarketing realizowana jest w ramach projektu „Promocja Gospodarcza Warmii i Mazur 2020+” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
 

GODZINY

PROGRAM

09:00 - 10:00

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

10:00 - 10:10

Otwarcie konferencji

Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego

10:10 - 10:50

Sapiens na zakupach. O tym, jak wybieramy, oceniamy i kupujemy

Piotr Bucki

10:50 - 11:20

Uwiedź klienta – marketing w social media

Monika Czaplicka

11.20 - 11.40

PRZERWA KAWOWA*

11:40 - 12:20

7 skutecznych praktyk budowania relacji z klientami w mediach społecznościowych

Michał Sadowski

12:20 - 13:00

Potęga „&”

Andreas Ekström**

13:00 - 14:00

PRZERWA KAWOWA*

14:00 - 14:30

Biometria i wirtualna rzeczywistość

Tomasz Gackowski

14:30 - 15:10

Sztuczna inteligencja w świecie marketingu

Aleksandra Przegalińska

15:10 - 15:30

PRZERWA KAWOWA*

15:30 - 16:00

Sztuka konwersacji z AI

Tomasz Graszewicz

16:00 - 17:00

Trendy w marketingu cyfrowym. Prognozowanie i przewidywanie przyszłości
w kluczowych dziedzinach

Daniel Levine**

 *Zapraszamy do strefy prasowej na networking z prelegentami.

 **Wykłady gości zagranicznych zostaną przetłumaczone na język polski. Słuchawki do przekładu symultanicznego zapewnia organizator.

 

Konferencję poprowadzi dr Sebastian Grabowski 

Prelegenci:

Piotr Bucki
Sapiens na zakupach. O tym, jak wybieramy, oceniamy i kupujemy

Architekt, który wybrał projektowanie zdań a nie budynków. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie „skąd wiem, to co wiem?”.

Od ponad 20 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracując z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i w Polsce.

Autor książek „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!”, „Sapiens na zakupach” oraz anglojęzycznej „Life’s a pitch and then you die”. Przetłumaczył też 12 pozycji z zakresu poradnictwa i psychoterapii.

Współpracował jako dziennikarz z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 246 tysięcy razy.

Od ponad 9 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i prowadzi zajęcia, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i AGH.

Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. 

Szkoli m.in. w Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.
 

Monika Czaplicka
Uwiedź klienta – marketing w social media

Ekspertka z zakresu marketingu w mediach społecznościowych. Z branżą związana od  2006 roku. Autorka książek: „Uwiedź klienta”, „Zarządzanie kryzysem w social media” (PWN) oraz jedna ze współautorek „Biblii e-biznesu II”.

Prelegentka na wielu konferencjach o marketingu w sieci w Polsce i za granicą (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Wykładowczyni studiów podyplomowych na Politechnice Białostockiej, obecnie na AGH w Krakowie. Mentorka startupów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.

W portfolio ma takie marki jak Empik, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, Capgemini czy KRPM.

Twórczyni raportów socjologicznych, m.in. o hejcie w sieci, Employer Brandingu i obsłudze klienta.
Jej specjalnością jest zarządzanie kryzysem w social media.  

Swoim klientom pomaga zwiększyć sprzedaż, stworzyć strategię komunikacji w sm oraz prowadzić efektywnie profile i lejki sprzedażowe. Skutecznie optymalizuje Facebook i Instagram Ads. Chętnie dzieli się trikami i hackami, dzięki którym pozyskała dla swoich projektów 15 823 klientów w ciągu ostatnich 2 lat.


Michał Sadowski
7 skutecznych praktyk budowy relacji z klientami w mediach społecznościowych

Założyciel Brand24 – narzędzia do monitorowania Internetu i mediów społecznościowych, z którego korzysta ponad 4000 klientów ze 159 krajów, wśród użytkowników jest m.in. Biały Dom.

Michał jest mentorem w nowojorskiej edycji Founder Institute. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista, grafik i fotograf. Od 10 lat związany z branżą internetową.


Andreas Ekström
Potęga „&”

Dziennikarz, pisarz i cyfrowy futurysta. Prowadzi szkolenia na temat tego, jak digitalowy świat zmienia życie, biznes i społeczeństwo. Specjalizuje się w socjologii technologii. Autor bestsellerowej książki
o Google.

Andreas Ekstrom od najmłodszych lat pasjonuje się dziennikarstwem. Pracował w wielu gazetach, pisał blogi, tworzył podcasty, napisał sześć książek i wygłosił ok. 500 przemówień w ponad dziesięciu krajach, w tym na scenach TEDx. W 2016 roku otrzymał nagrodę Przełomowy Mówca Roku.


Tomasz Gackowski
Biometria i wirtualna rzeczywistość

Dr hab. prof. UW Tomasz Gackowski – medioznawca, historyk, profesor uczelni w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Członek rady CBOS, autor kilku książek z zakresu badania wizerunku, komunikacji społecznej oraz komunikacji politycznej. Ekspert w zakresie metodologii badań biometrycznych.

Mgr Marcin Łączyński – socjolog, statystyk, badacz i twórca gier edukacyjnych oraz rozrywkowych. Autor m. in. gier takich jak „Paranormalni Detektywi" czy gry „Historie Filmowe" opracowanej dla Telewizji Polskiej. Laureat wielu krajowych i międzynarodowych konkursów dla twórców gier. Doktorant w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych UW.

Inż. Adam Balcerzak – specjalista w zakresie badań biometrycznych, usług chmurowych i zarządzania maszynami wirtualnymi. Twórca autorskich koncepcji i rozwiązań w zakresie wykorzystania narzędzi biometrycznych w badaniach UX i badaniach przekazów reklamowych.
 

Aleksandra Przegalińska
Sztuczna inteligencja w świecie marketingu

Profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktorka habilitowana w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Doktoryzowała się w zakresie filozofii sztucznej inteligencji w Instytucie Filozofii UW.

Od 2016 prowadziła badania w Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Aktualnie Research Fellow w American Institute for Economic Research. W 2022 rozpoczęła współpracę z Labour and Worklife Program na Harvardzie. 

Interesuje się rozwojem sztucznej inteligencji, przetwarzaniem języka naturalnego, uczeniem maszynowym, robotami społecznymi i technologiami ubieralnymi.
 

Tomek Graszewicz
Sztuka konwersacji z AI

Jeden z najbardziej znanych praktyków AI działających w obszarze kreatywnego tworzenia ze Sztuczną Inteligencją. Specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT-3 (w tym chatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował niespotykany dotąd kompleksowy kurs Midjourney V4.

Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”.

Na co dzień zarządzający agencja kreatywną Up oraz employer brandingowa Job’n’Joy. Od ponad 20 lat związany z branżą reklamową.

Wykładowca akademicki, prelegent i wieloletni szkoleniowiec w zakresie technik rozwijania kreatywności.

Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.
 

Daniel Levine
Trendy w marketingu cyfrowym. Prognozowanie i przewidywanie przyszłości w kluczowych dziedzinach

Keynote Speaker z ponad 326 prezentacjami dla ponad 37 branż w 39 krajach. Dyrektor wykonawczy firmy doradczej ds. trendów Avant-Guide Institute.

Autor 11 bestsellerowych książek o trendach, biznesie, podróżach i marketingu. Konsultant korporacyjny American Express, Intel, HBO, Dior, Microsoft, NBC, BMW. Globalny redaktor WikiTrends – profilu dla profesjonalistów i przedsiębiorców poszukujących insightów konsumenckich oraz inspiracji.

Uznany mówca, którego wypowiedzi cytowane były m.in. przez The New York Times, Reuters UK, Forbes, Independent.

Jako dobrze poinformowany trends ekspert pomaga firmom zrozumieć mechanizmy motywujące klientów do określonych działań. Wspiera w projektowaniu doświadczeń. Rekomenduje procesy, dzięki czemu powstałe produkty i usługi są innowacyjne oraz dochodowe.

Na Warmię i Mazury przyleci prosto z Nowego Jorku, by opowiedzieć jak będzie wyglądał świat jutra. Przygotuj się więc na „przedpremierowy” przegląd najbardziej niesamowitych technologii i trendów.

Przypisy