Z Anną Ledwoń-Blachą, autorką książki Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku, rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazyn Online Marketing”.
Dział: VIP – 10 PYTAŃ DO...
Z Adrianną Kubik, przewodniczącą Jury konkursu IAB MIXX Awards, rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazyn Online Marketing”.
O retail media jako „gorącym” trendzie w komunikacji reklamowej i e-commerce rozmawia z Radkiem Wierzbińskim, Head of Advertising Communication & Education w Allegro, Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.
Przychodzi klient do agencji, czyli... o tym, jak go przeprowadzić i współpracować na rynku digitalowym rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazyn Online Marketing” z Anią Gruszką, Chief Growth Officer w adQuery, ekspertką marketingu digital, która podczas swojej kariery zawodowej pracowała po różnych stronach rynku, pełniąc kluczowe funkcje, CDO (Chief Digital Officer) w IPG Mediabrands, członkini zarządu MAGNA trading, CEO agencji Reprise, CEE digital manager w Havas oraz członkini Rady Nadzorczej IAB Polska i audytorki komunikacji digital.
O reklamie internetowej, kondycji branży oraz przyszłości komercyjnego internetu w Polsce rozmawia Artur Maciorowski, redaktor merytoryczny, z Włodzimierzem Schmidt i Robertem Wielgo – zarządem branżowej organizacji IAB Polska, która świętuje w tym roku 25-lecie.
O tym, jak zacząć blogować i z sukcesem prowadzić biznes edukacyjny w sieci. Jego blog odwiedza 150 tys. użytkowników miesięcznie, kanał na YouTube subskrybuje 244 tys. osób, a dziesiątki tysięcy obserwuje go w kanałach socialowych.
O psychologii, perswazji i decyzjach konsumentów w internecie i nie tylko… – prof. Dariusz Doliński w rozmowie z red. prowadzącym Arturem Maciorowskim.
O tym, jakie zmiany czekają marketing w najbliższych latach rozmawia Tomasz Rzepniewski z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”.
Rozmowa z „weteranem” digital marketingu, który wciąż szuka nowych wyzwań i porzuca digital marketing dla... produkcji wina!
Jakuba Biela, kreatywne reklamy robiącego już w kosmosie, Telegazecie, na TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O jego niestandardowych akcjach pisały już malezyjskie gazety, mówiły afrykańskie portale, a o jednej z nich brazylijska telewizja zrobiła godzinny program. Od 2020 r. pracującego zdalnie i mieszkającego w nietypowych miejscach na całym świecie.
Co zadecydowało o sukcesie BLIKA na naszym rynku i jaka jest przyszłość systemu płatności mobilnych na arenie międzynarodowej? Z Moniką Król rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.
Jak sztuczna inteligencja (AI) zmienia świat marketingu i oblicze e-biznesu? Z Arturem Kurasińskim rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.