Dział: VIP – 10 PYTAŃ DO...

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

VIP – 10 pytań do Tomasza Rzepniewskiego

O tym, jakie zmiany czekają marketing w najbliższych latach rozmawia Tomasz Rzepniewski z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do Macieja Gałeckiego, ex-CEO Bluerank, mentora, wytrawnego scrabblisty

Rozmowa z „weteranem” digital marketingu, który wciąż szuka nowych wyzwań i porzuca digital marketing dla... produkcji wina!

Czytaj więcej

…Jakuba Biela

Jakuba Biela, kreatywne reklamy robiącego już w kosmosie, Telegazecie, na TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O jego niestandardowych akcjach pisały już malezyjskie gazety, mówiły afrykańskie portale, a o jednej z nich brazylijska telewizja zrobiła godzinny program. Od 2020 r. pracującego zdalnie i mieszkającego w nietypowych miejscach na całym świecie.

Czytaj więcej

VIP – 10 PYTAŃ DO…

Co zadecydowało o sukcesie BLIKA na naszym rynku i jaka jest przyszłość systemu płatności mobilnych na arenie międzynarodowej? Z Moniką Król rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do… Artura Kurasińskiego, eksperta AI (sztuczna inteligencja), miłośnika technologii i eksperta branżowego w zakresie digital i e-biznes.

Jak sztuczna inteligencja (AI) zmienia świat marketingu i oblicze e-biznesu? Z Arturem Kurasińskim rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 PYTAŃ DO… 2 ...Pawła Tkaczyka

Jak tworzyć skuteczny przekaz reklamowy w internecie? Z Pawłem Tkaczykiem o kampaniach reklamowych, trendach i dobrych praktykach rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do Kamila Bolka, eksperta w zakresie influencer i wideo marketingu, ex-CMO Lifetube (LTTM)

Czy influencer marketing generuje klientów w każdej branży? Który z formatów współpracy z influencerami jest najbardziej opłacalny, zważając na cele marketerów? Jak metaverse może zmienić świat komunikacji? Na te i wiele innych pytań odpowiada Kamil Bolek w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do Michała Dmocha

Kto z nas nie zaczyna śpiewać w myślach, czytając nazwę „Shopee”, niech pierwszy rzuci kamieniem! Co decyduje o sukcesie kreacji reklamowej? Które kanały komunikacji są szczególnie ważne w procesie pozyskiwania nowych klientów? Jakie są kluczowe mierniki sukcesu kampanii reklamowych online? Na te i wiele innych pytań odpowiada Michał Dmoch w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do…

Co i w jakim procencie definiuje skuteczność kampanii reklamowej, w jaki sposób zmienia się klient marketplace’u wraz ze swoimi potrzebami, oczekiwaniami i sposobami zakupów, z jakich pro-tipów mogą skorzystać sprzedawcy, żeby podnieść konwersję na Allegro? Na te i wiele innych pytań odpowiada Marcin Bruś w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do…

Co decyduje o sukcesie kampanii w social mediach, jaki jest przepis na skuteczne kampanie performence na Facebooku, jak Metaversum wpłynie na marketerów oraz jakie trendy na kolejne kilka lat przewiduje się w obszarze mediów społecznościowych? Na te i wiele innych pytań odpowiada Artur Jabłoński w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do…

Dynamiczne zmiany na świecie oznaczają konieczność zmian w ramach działań reklamowych oraz komunikacyjnych. Jak się na nie przygotować? Czy jest to w ogóle możliwe? O reklamowaniu, kierunku, w którym zmierza rynek mediów oraz o tym, jak zmieni się komunikacja marketingowa, z prof. Robertem Kozielskim rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do…

Reklama w mediach społecznościowych - jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty? O sezonowości, typach kreacji oraz zmianach na rynku reklamy w social mediach, z Janem Zającem rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.

Czytaj więcej