Artur Maciorowski, „Magazyn Online Marketing”: Marcinie, to już ponad 10 lat jak porzuciłeś karierę korporacyjną i postawiłeś na własny blog. Od 0 do 150 tys. wizyt miesięcznie na ten moment na Twoim blogu – jak to się robi, zwłaszcza bez budżetu reklamowego?
Marcin Iwuć: Nie znam żadnych magicznych sposobów, poza konsekwentnym tworzeniem przydatnych treści i marketingiem szeptanym. Na blogu jest już ponad 640 artykułów pomagających w skutecznym dbaniu o finanse. Wiele osób znajduje tu coś dla siebie i poleca mój blog swoim znajomym.
POLECAMY
Na Facebooku 97 tys. obserwujących, 60 tys. obserwujących na Instagramie i 244 tys. subskrybentów na YouTubie – jak buduje się zasięgi i motywuje followersów do obserwowania w social mediach?
Przyznam Ci, Arturze, że obserwując, jak pomysłowo i ciekawie budują swoje zasięgi w mediach społecznościowych inni twórcy, muszę się sam jeszcze dużo nauczyć – szczególnie w zakresie Instagrama. Jeśli chodzi o YouTube’a – to tu jest mi łatwiej, bo konsekwencja plus jakość treści pozwalają krok po kroku budować zasięgi.
Wideo, audio, tekst – jaki content jest najbardziej angażujący zarówno dla C...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!