VIP – 10 pytań do Marcina Iwucia

VIP – 10 PYTAŃ DO...

O tym, jak zacząć blogować i z sukcesem prowadzić biznes edukacyjny w sieci. Jego blog odwiedza 150 tys. użytkowników miesięcznie, kanał na YouTube subskrybuje 244 tys. osób, a dziesiątki tysięcy obserwuje go w kanałach socialowych.

Artur Maciorowski, „Magazyn Online Marketing”: Marcinie, to już ponad 10 lat jak porzuciłeś karierę korporacyjną i postawiłeś na własny blog. Od 0 do 150 tys. wizyt miesięcznie na ten moment na Twoim blogu – jak to się robi, zwłaszcza bez budżetu reklamowego?
Marcin Iwuć:
Nie znam żadnych magicznych sposobów, poza konsekwentnym tworzeniem przydatnych treści i marketingiem szeptanym. Na blogu jest już ponad 640 artykułów pomagających w skutecznym dbaniu o finanse. Wiele osób znajduje tu coś dla siebie i poleca mój blog swoim znajomym.

POLECAMY

Na Facebooku 97 tys. obserwujących, 60 tys. obserwujących na Instagramie i 244 tys. subskrybentów na YouTubie – jak buduje się zasięgi i motywuje followersów do obserwowania w social mediach?
Przyznam Ci, Arturze, że obserwując, jak pomysłowo i ciekawie budują swoje zasięgi w mediach społecznościowych inni twórcy, muszę się sam jeszcze dużo nauczyć – szczególnie w zakresie Instagrama. Jeśli chodzi o YouTube’a – to tu jest mi łatwiej, bo konsekwencja plus jakość treści pozwalają krok po kroku budować zasięgi.

Wideo, audio, tekst – jaki content jest najbardziej angażujący zarówno dla C...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy