Dział: Badania

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Quiz badawczy, czyli jak upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu

Chyba wszyscy znamy facebookowe quizy, prawda? Odpowiadasz na kilka pytań i dowiadujesz się, jakim aktorem jesteś albo czy potrafisz dogadać się ze swoim czworonogiem. Wszyscy też lubimy psychotesty, z których możemy dowiedzieć się czegoś o naszych zaletach, wadach czy predyspozycjach. A gdyby tak testy czy quizy mogły służyć nie tylko niewinnej rozrywce czy zabiciu czasu, ale być również sposobem komunikacji z konsumentami i narzędziem badań marketingowych?

Czytaj więcej

TOP 10 reklam wideo w telewizji i internecie wg gemiusAdReal

Pharmaceuticals, Trade, Personal care and hygiene – te trzy branże okazały się najaktywniejsze reklamowo w czerwcu (odpowiednio – 7,7, 6,1 oraz 4 mld kontaktów reklamowych, a także zasięgi na poziomie 87%, 90% i 87%), przy czym szczególną uwagę należy zwrócić na ostatnią z wymienionych kategorii.

Czytaj więcej

TOP 10 REKLAM WIDEO W TELEWIZJI I INTERNECIE wg gemiusAdReal

Kwietniowe zestawienie najaktywniejszych reklamowo branż nie przynosi zaskoczeń – podobnie jak w poprzednich miesiącach trzy pierwsze miejsca należały do branż pharmaceuticals (8,4 mld kontaktów reklamowych), food (7 mld kontaktów reklamowych) oraz trade (5,6 mld kontaktów reklamowych). 

Czytaj więcej

Adblock, czyli wołanie o lepszą treść

Używanie programów do blokowania reklam jest powszechną praktyką wśród internautów. Do wyłączenia wtyczki na odwiedzanej stronie internetowej skłoni... atrakcyjna treść!

Czytaj więcej

Widownia online w liczbach – TV vs. digital

Luty to czas przeziębień i grypy. Nikogo nie powinno więc dziwić, że w tym okresie najbardziej aktywną reklamowo branżą okazała się branża pharmaceuticals. Liczba kontaktów reklamowych dla reklam wideo w tym segmencie wyniosła 15 mld (czyli o 4 mld więcej niż w grudniu 2019 r.), co przełożyło się na 88% zasięgu cross-mediowego (uwzględniającego telewizję oraz platformy digital). Można więc powiedzieć, że przeciętny Kowalski miał kontakt z reklamą tej branży w badanym okresie średnio 608 razy!*

Czytaj więcej

Influencer marketing

YouTuber, imponujący zdrowym i ekologicznym stylem życia, znawca kosmetyków, który prezentuje opinie wspomagające decyzje zakupowe – oto modelowy influencer wyłaniający się z opinii polskich użytkowników internetu.

Czytaj więcej

TOP 10 reklam wideo w telewizji i internecie wg gemiusAdReal

Pharmaceuticals, Food i Trade to niezmiennie najbardziej aktywne branże – jeśli chodzi o liczbę kontaktów reklamowych.

Czytaj więcej

O co Polacy pytają Google?

Zainteresowanie wyszukiwarkami internetowymi stale rośnie. W grudniu 2019 roku polscy użytkownicy wpisali w wyszukiwarkę Google ponad 10% więcej zapytań niż pod koniec 2017 roku, co jest zbliżone do średniego wyniku innych państw Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej

Lojalność dla każdego, grywalizacja dla nielicznych

Programy lojalnościowe są dla polskiego konsumenta chlebem powszednim. Grywalizacja – najwyżej miłym dodatkiem.

Czytaj więcej

Widownia online w liczbach – TV vs. digital

W październiku najaktywniejsza pod względem liczby kontaktów reklamowych była branża Pharmaceuticals, podobnie jak to miało miejsce w miesiącach poprzedzających. O ile jednak w sierpniowym zestawieniu reklamy dotyczące produktów farmaceutycznych odnotowały łącznie 10,1 mld kontaktów reklamowych, o tyle w październiku liczba ta była o połowę wyższa i wyniosła 15,2 mld.

Czytaj więcej

Nowe goni stare. Preferencje konsumentów w kontakcie z markami

AI, chatboty, conversational commerce – tym żyją marketerzy. Rozwój technologii stwarza nowe możliwości doświadczenia świata marki i poprawy wskaźników sprzedaży. Mimo to, jak pokazują wyniki badania ASAP CARE 24, tradycyjne kanały kontaktu mają się dobrze. Reguły gry może zmienić dopiero generacja Z.

Czytaj więcej

Widownia online w liczbach – tv vs. digital

Najaktywniejszymi branżami, jeśli chodzi o liczbę kontaktów reklamowych, były w sierpniu Pharmaceuticals, Trade oraz Food (odpowiednio 10,1; 7,3 oraz 6,5 mld kontaktów reklamowych). Te same branże znalazły się na podium najaktywniejszych branż także w czerwcu (wówczas Food zajmowała drugą, a Trade – trzecią pozycję), co może świadczyć o ustabilizowanej sytuacji na rynku reklamowym. W całym zestawieniu TOP 10 pojawiła się tylko jedna nowa – w stosunku do czerwcowego opracowania – branża, czyli Media, books, CD & DVD. Reklamodawcy oferujący multimedia osiągnęli w sierpniu blisko 2 mld kontaktów reklamowych oraz najwyższy wśród branż z zestawienia zasięg – 91%. Uwagę konsumentów najskuteczniej przyciągały reklamy farmaceutyków (Ad Contact Time na poziomie 22,38 s.) oraz instytucji finansowych (20,09 s.)

Czytaj więcej