Widownia online w liczbach – TV vs. digital

Badania

W październiku najaktywniejsza pod względem liczby kontaktów reklamowych była branża Pharmaceuticals, podobnie jak to miało miejsce w miesiącach poprzedzających. O ile jednak w sierpniowym zestawieniu reklamy dotyczące produktów farmaceutycznych odnotowały łącznie 10,1 mld kontaktów reklamowych, o tyle w październiku liczba ta była o połowę wyższa i wyniosła 15,2 mld.

Na kolejnych miejscach zestawienia również bez zaskoczeń: druga pozycja przypadła branży Food (10,9 mld kontaktów reklamowych vs. 6,5 mld w sierpniu), trzecia zaś branży Trade (7,9 mld kontaktów reklamowych vs. 7,3 mld w sierpniu). Łatwo można zauważyć zwiększenie aktywności reklamowej we wszystkic...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy