TOP 10 reklam wideo w telewizji i internecie wg gemiusAdReal

Badania

Pharmaceuticals, Trade, Personal care and hygiene – te trzy branże okazały się najaktywniejsze reklamowo w czerwcu (odpowiednio – 7,7, 6,1 oraz 4 mld kontaktów reklamowych, a także zasięgi na poziomie 87%, 90% i 87%), przy czym szczególną uwagę należy zwrócić na ostatnią z wymienionych kategorii.

Wyprzedziła ona pod względem liczby kontaktów reklamowych branżę Food, która zwykle zajmowała jedno z trzech wiodących miejsc zestawienia. Tym razem spoty produktów żywnościowych dotarły do 87% odbiorców przy 3,9 mld kontaktów. 
Interesująco prezentuje się również branża Media, books, CD & DVD (ostatnie miejsce zestawienia), której kampanie dotarły do 90% odbiorców (najwyższy obok branży Trade...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy