Nowy konsument
Nieuchronnie, wraz ze zmianą pokoleniową i rozwojem technologii, interakcje marka-konsument stają się coraz bardziej wirtualne. Już wkrótce rynek konsumpcyjny będzie należał do digital natives, czyli tzw. cyfrowych tubylców. To przedstawiciele końca pokolenia Y i cała generacja Z, czyli osoby dorastające w realiach internetu, nastawione na komunikację tekstową, treści wideo i życie w wirtualnych społecznościach. Digital natives oczekują obsługi tu i teraz, spersonalizowanej pod kątem ich preferencji i wcześniejszego doświadczenia. W komunikacji z markami cenią sobie szybkość i autentyczność. Chcą też mieć realny wpływ na swoje ulubione produkty i chętnie angażują się w ich promowanie.
POLECAMY
Wskazówka
Jak wynika z badania preferencji konsumenckich w kanałach online, które na zlecenie agencji ASAP CARE przeprowadził instytut badawczy SW Research, aż 80% konsumentów liczy się z treściami na temat marki pozostawionymi w internecie. Przy czym dla niemal ¼ tego typu informacji istotnie wpływa na wizerunek marki.
Nowa komunikacja
Dostosowując się do nowej rzeczywistości, marki rozwijają obsługę klienta wszędzie tam, gdzie pojawiają się konsumenci oraz informacje ich temat, tj. w serwisach społecznośc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!