Adblock, czyli wołanie o lepszą treść

Badania

Używanie programów do blokowania reklam jest powszechną praktyką wśród internautów. Do wyłączenia wtyczki na odwiedzanej stronie internetowej skłoni... atrakcyjna treść!

Oprogramowanie blokujące wyświetlanie reklam podczas przeglądania stron internetowych to nie lada wyzwanie dla reklamodawców, wydawców i użytkowników internetu. Dla reklamodawców jest kolejną barierą, która utrudnia dotarcie z własnymi treściami do odbiorców. Wydawcom, w szczególności finansującym działalność z reklam, komplikuje i tak niełatwą sytuację na rynku. Kluczem dla jednych i drugich jest zrozumienie nastawienia odbiorców, którzy – jako adresaci komunikatów promocyjnych – wcale nie muszą być traktowani jako przeciwnicy. A sposób wykorzystywania...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy