Z dr. Adamem Zemełką – kognitywistą i psychologiem społecznym – o neuromarketingu jako narzędziu do lepszego zrozumienia emocji konsumentów i jak wykorzystać tę wiedzę w etyczny sposób rozmawia Magdalena Wróbel, redaktor naczelna.
Dział: Wywiad VIP
Z Anną Jelińską-Sabatowską z Kancelarii Traple Konarski Podrecki & Wspólnicy – adwokatem i Managing Associate w zespole Media Communication & Entertainment, specjalizującą się w zagadnieniach reklamy i promocji, w szczególności w środowisku cyfrowym, ekspertem w zakresie prawa w e-commerce i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej – rozmawia Artur Maciorowski.
Z Darkiem Maciołkiem, CMO & CXO Banku BNP Paribas – o digital marketingu, odwadze w kreacjach reklamowych i zmieniającym się konsumencie rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazyn Online Marketing”.
Jakiego typu content najbardziej angażuje odbiorców i czy warto unikać tzw. tematów tabu? Kamil Nowak rozmawia z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing” o zawodowym blogowaniu i praktycznej stronie influencer marketingu.
W którym kierunku podążają media i wydawcy? Kto w zasadzie tworzy treści do online i jak zmienia się rola dziennikarza internetowego? Przemysław Pająk rozmawia z Arturem Maciorowskim o kluczowych trendach na rynku mediowym.
Jason Hunt – najpopularniejszy reprezentant polskiej blogosfery w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”, o tym, jak wygląda współpraca marek z influencerami, o wyzwaniach i trendach w ramach aktywności bazującej na influencer marketingu.
Michała Brańskiego, współtwórcy portalu o2.pl, a obecnie członka zarządu WP odpowiedzialnego za strategię oraz rozwój głównych marek i serwisów Grupy WP. Rozmowę przeprowadził Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.
Jak będzie wyglądał rynek digital i e-commerce w 2020 roku? Który obszar rozwija się bardziej dynamicznie i w który warto inwestować - reklama online czy e-commerce? Michał Brański w rozmowie z Arturem Maciorowskim o digitalizacji branż i prognozach na 2020 rok.
Booksy, polski start-up, który stworzył najpopularniejszą na świecie aplikację mobilną do rezerwacji wizyt online i rozwijania biznesu w branży beauty, pozyskał kolejną, największą w swojej historii rundę finansowania – 115 mln zł. Fundusze otrzymane od międzynarodowego grona inwestorów, w tym od Piton Capital, Enern i Manta Ray, pozwolą spółce na umocnienie pozycji lidera w Stanach Zjednoczonych oraz dalszą ekspansję w Polsce i na rynkach międzynarodowych.
Our leading editor decided to ask Łukasz Żelezny about SEO tactics and how to make more users visit your website? Read this conversation and learn how to improve this area of marketing in your company. Łukasz will talk more about SEO during his lecture at the Online Marketing Congress in October.
How MarTech is changing the landscape of marketing? How to select and invest in technology? And finally - what is the future of the marketing & technology marriage? - find out the answers for these and more questions in an interview with Scott Brinker, CEO HubSpot and ChiefMartec.com. The interview took place during the InfoShare conference 8-9 May 2019.