Dział: Wywiad VIP

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

VIP – 10 PYTAŃ DO...

Jakiego typu content najbardziej angażuje odbiorców i czy warto unikać tzw. tematów tabu? Kamil Nowak rozmawia z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing” o zawodowym blogowaniu i praktycznej stronie influencer marketingu.

Czytaj więcej

VIP – 10 pytań do Przemysława Pająka

W którym kierunku podążają media i wydawcy? Kto w zasadzie tworzy treści do online i jak zmienia się rola dziennikarza internetowego? Przemysław Pająk rozmawia z Arturem Maciorowskim o kluczowych trendach na rynku mediowym.

Czytaj więcej

VIP – 16 pytań do Jasona Hunta

Jason Hunt – najpopularniejszy reprezentant polskiej blogosfery w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”, o tym, jak wygląda współpraca marek z influencerami, o wyzwaniach i trendach w ramach aktywności bazującej na influencer marketingu.

Czytaj więcej

VIP – 7 pytań do Michała Brańskiego

Michała Brańskiego, współtwórcy portalu o2.pl, a obecnie członka zarządu WP odpowiedzialnego za strategię oraz rozwój głównych marek i serwisów Grupy WP. Rozmowę przeprowadził Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.

Jak będzie wyglądał rynek digital i e-commerce w 2020 roku? Który obszar rozwija się bardziej dynamicznie i w który warto inwestować - reklama online czy e-commerce? Michał Brański w rozmowie z Arturem Maciorowskim o digitalizacji branż i prognozach na 2020 rok.

Czytaj więcej

10 PYTAŃ DO... Stefana Batorego

Booksy, polski start-up, który stworzył najpopularniejszą na świecie aplikację mobilną do rezerwacji wizyt online i rozwijania biznesu w branży beauty, pozyskał kolejną, największą w swojej historii rundę finansowania – 115 mln zł. Fundusze otrzymane od międzynarodowego grona inwestorów, w tym od Piton Capital, Enern i Manta Ray, pozwolą spółce na umocnienie pozycji lidera w Stanach Zjednoczonych oraz dalszą ekspansję w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Czytaj więcej

Why SEO is so important?

Our leading editor decided to ask Łukasz Żelezny about SEO tactics and how to make more users visit your website? Read this conversation and learn how to improve this area of ​​marketing in your company. Łukasz will talk more about SEO during his lecture at the Online Marketing Congress in October.

Czytaj więcej

Marketing and/or technology?

How MarTech is changing the landscape of marketing? How to select and invest in technology? And finally - what is the future of the marketing & technology marriage? - find out the answers for these and more questions in an interview with Scott Brinker, CEO HubSpot and ChiefMartec.com. The interview took place during the InfoShare conference 8-9 May 2019.

Czytaj więcej

Siła neuromarketingu

Ludzki mózg to niezbadane obszary działań pod kątem marketingowym. Emocje to coraz istotniejszy przedmiot badań marketerów. Neuromarketing to dynamicznie rozwijający się obszar badawczy, który pozwala odkrywać reakcje konsumentów na reklamowe komunikaty. Jakie badania są dostępne na rynku? Emocje czy rozum - co odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym? Jak daleko możemy się posunąć wraz z neuronauką?

Czytaj więcej

Facebook wczoraj i dziś – jak zmienia się platforma i jej użytkownicy?

O tym, jak wygląda współpraca Facebooka z partnerami i klientami, w jaki sposób zmienia się sposób komunikacji w social mediach oraz o inspiracjach i najlepszych kampaniach w największym serwisie społecznościowym rozmawiamy z Agnieszką Kosik, stojącą na czele Facebook w Polsce.

Czytaj więcej

Kultura w internecie, czyli „wyższy poziom sieci”

O teatrze, sztuce i... internecie z ojcami założycielami TheMuBa – pierwszego internetowego teatru w Polsce, czyli Borysem Szycem, Jarosławem Kuźniarem i Markiem Maślanką, rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazyn Online Marketing”.

Czytaj więcej