Między mierzalnością a intuicją – o tym, jak budować strategie, które naprawdę działają rozmawia Magdalena Wróbel, redaktor naczelna, z Witoldem Wrodarczykiem – CEO Agencji Adequate.
Dział: Wywiad VIP
Z Mateuszem Cisowskim – ekspertem technologicznym i współtwórcą AI Hero – o przyszłości automatyzacji marketingu, roli sztucznej inteligencji w biznesie oraz o tym, że kluczem nie są modne narzędzia, lecz umiejętność rozwiązywania realnych problemów i tworzenia organizacji gotowych na zmianę – rozmawia Magdalena Wróbel, redaktor naczelna.
Z dr. Adamem Zemełką – kognitywistą i psychologiem społecznym – o neuromarketingu jako narzędziu do lepszego zrozumienia emocji konsumentów i jak wykorzystać tę wiedzę w etyczny sposób rozmawia Magdalena Wróbel, redaktor naczelna.
Z Anną Jelińską-Sabatowską z Kancelarii Traple Konarski Podrecki & Wspólnicy – adwokatem i Managing Associate w zespole Media Communication & Entertainment, specjalizującą się w zagadnieniach reklamy i promocji, w szczególności w środowisku cyfrowym, ekspertem w zakresie prawa w e-commerce i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej – rozmawia Artur Maciorowski.
Z Darkiem Maciołkiem, CMO & CXO Banku BNP Paribas – o digital marketingu, odwadze w kreacjach reklamowych i zmieniającym się konsumencie rozmawia Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazyn Online Marketing”.
Jakiego typu content najbardziej angażuje odbiorców i czy warto unikać tzw. tematów tabu? Kamil Nowak rozmawia z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing” o zawodowym blogowaniu i praktycznej stronie influencer marketingu.
W którym kierunku podążają media i wydawcy? Kto w zasadzie tworzy treści do online i jak zmienia się rola dziennikarza internetowego? Przemysław Pająk rozmawia z Arturem Maciorowskim o kluczowych trendach na rynku mediowym.
Jason Hunt – najpopularniejszy reprezentant polskiej blogosfery w rozmowie z Arturem Maciorowskim, redaktorem prowadzącym „Magazyn Online Marketing”, o tym, jak wygląda współpraca marek z influencerami, o wyzwaniach i trendach w ramach aktywności bazującej na influencer marketingu.
Michała Brańskiego, współtwórcy portalu o2.pl, a obecnie członka zarządu WP odpowiedzialnego za strategię oraz rozwój głównych marek i serwisów Grupy WP. Rozmowę przeprowadził Artur Maciorowski, redaktor prowadzący „Magazynu Online Marketing”.
Jak będzie wyglądał rynek digital i e-commerce w 2020 roku? Który obszar rozwija się bardziej dynamicznie i w który warto inwestować - reklama online czy e-commerce? Michał Brański w rozmowie z Arturem Maciorowskim o digitalizacji branż i prognozach na 2020 rok.
Booksy, polski start-up, który stworzył najpopularniejszą na świecie aplikację mobilną do rezerwacji wizyt online i rozwijania biznesu w branży beauty, pozyskał kolejną, największą w swojej historii rundę finansowania – 115 mln zł. Fundusze otrzymane od międzynarodowego grona inwestorów, w tym od Piton Capital, Enern i Manta Ray, pozwolą spółce na umocnienie pozycji lidera w Stanach Zjednoczonych oraz dalszą ekspansję w Polsce i na rynkach międzynarodowych.