Dział: Content marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Recykling treści – maksimum efektywności przy „minimum” pracy

Sztuczna inteligencja (AI) jest ostatnio na ustach wszystkich; odmieniamy ją w branży przez wszystkie przypadki i traktujemy jako remedium na każde zło marketingowej pracy. Argumenty za jej użyciem są jak najbardziej trafne, a najistotniejsze z naszego punktu widzenia są… automatyzacja i oszczędność czasu, przy jednoczesnych marzeniach o wzroście efektywności.

Czytaj więcej

TOP 10 sposobów na skuteczną promocję i dystrybucję contentu online

W dzisiejszym cyfrowym świecie tworzenie wartościowych i przyciągających uwagę treści to dopiero połowa sukcesu. Kluczem do osiągnięcia zamierzonych celów jest skuteczna strategia promocji i dystrybucja. Bez odpowiednio stworzonego planu działania nawet najlepsze materiały mogą pozostać niezauważone w gąszczu informacji dostępnych online. Istotna jest więc znajomość skutecznych sposobów na promowanie i rozpowszechnianie przygotowanych materiałów.

Czytaj więcej

Słuchaj i oglądaj. Content marketing w nowej odsłonie

Czy wiesz, że coraz więcej osób słucha podcastów podczas codziennych czynności? Klasyczne podcasty audio i w formie nagrań wideo to format, który pozwoli dotrzeć do Twojej grupy docelowej w nowy, efektywny sposób. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał audio i wideo w swojej firmie.

Czytaj więcej

Podcast krok po kroku – jak zrobić to dobrze?

Podcastów w Polsce słucha nawet 1/3 internautów. Co więcej – odbiorcy podcastów znacznie częściej akceptują formaty reklamowe. Jak stworzyć podcast, który chętnie będą słuchać Twoi odbiorcy?

Czytaj więcej

Content marketing, czyli dlaczego powinieneś tworzyć angażujące treści

Marketing niemal w całości przeniósł się do Internetu i nie jest to niczym dziwnym. Obecnie społeczeństwo posiada nieograniczony dostęp do sieci, a kanały w social mediach oraz innych źródłach zdobywają znacznie więcej uwagi niż tradycyjne nośniki informacji. Content marketing to element działań komunikacji organizacji ze światem zewnętrznym. Jest to bardzo modne oraz porządane zjawisko, pozwalające marce, firmie, czy organizacji w ogóle, budować wizerunek za pomocą narzędzi internetowych.

Czytaj więcej

Sześć sposobów na skuteczny visual content

Jeśli content is King, to visual content is God. Przepraszam za to religijne nawiązanie, ale bolesna prawda jest taka, że nawet 10 godzin dziennie potrafimy modlić się do ekranów urządzeń elektronicznych, bombardowani przytłaczającą ilością informacji. I tutaj powinno od razu paść słowo klucz: informacji obrazkowych. Niby nic odkrywczego jak na 2022 r., bo zalety piktogramów doceniono już 3 tys. lat temu. Czy mamy więc do czynienia z jakimś cywilizacyjnym paradoksem? W końcu pismo obrazkowe to relikt przeszłości, a visual content to przyszłość digitalu. Jak więc tworzyć kreacje, które wybiją odbiorców z transu scrollowania?

Czytaj więcej

NFT, czyli JPG na sterydach

Rozpoczynając temat NFT, trudno pominąć wątek blockchain i bitcoin. To trochę tak jakbyśmy chcieli swojej babci wyjaśnić, czym jest zjawisko influencer marketingu, nie tłumacząc, czym jest internet i media społecznościowe. Zresztą gdybym miał z czymś porównać zjawiska, które omówię, to blockchain byłby internetem, bitcoin mediami społecznościowymi, a NFT influencerem. Prawda, że nie brzmi to już tak abstrakcyjnie, kiedy włożymy to w bliższe nam ramy pojęciowe?

Czytaj więcej

Rich content od A do Z

Rich content – czyli rozbudowane karty produktowe – to ważny element działań prowadzonych w ramach performance content marketingu. Jeśli zostaną dobrze przygotowane, mogą mieć kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym klienta i przekonać go do zakupu. Współcześnie proste karty produktowe – ubogie w szczegóły, nieatrakcyjne wizualnie – zdecydowanie przegrywają z nowoczesnymi, bogatymi wersjami, które w kompleksowy sposób informują o produkcie oraz wskazują szereg jego benefitów i przewag konkurencyjnych. Jak zatem opracować rich content i jakie narzędzia mogą Ci w tym pomóc?

Czytaj więcej

Słowo przeciw wideo? Jak pozyskać wysokie pozycje w Google i generować konwersje?

Wyobraź sobie konsumenta, szukającego w Google produktów lub usług, które oferujesz. Wpisuje słowo kluczowe i na topowych miejscach widzi Twoją stronę, a informacje na niej spełniają jego oczekiwania. Dzięki temu szybko podejmuje decyzję i zostaje Twoim klientem. Po nim pojawia się kolejny i kolejny…

Czytaj więcej

Jak sprzedawać słowem, czyli sztuka pisania tekstów na WWW od A do Z?

Wzbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta oraz zachęcenie go do zakupu stanowi nie lada wyzwanie dla każdej firmy. Sprzedaż słowem, czyli sztuka pisania atrakcyjnych tekstów na stronę www, opiera się przede wszystkim na tworzeniu angażujących komunikatów, które nakłonią odbiorcę do wykonania konkretnego działania. Jak pisać teksty wzbudzające zainteresowanie? O czym należy pamiętać, projektując zakładki na stronie? Jakie techniki i narzędzia warto wykorzystać przy kreacji contentu na www?

Czytaj więcej

Inhouse i outsourcing – która forma zamawiania treści jest dla Ciebie

Każda marka potrzebuje treści, a trendy wskazują, że im bardziej profesjonalne i specjalistyczne, tym lepiej. Tworzenie contentu crème de la crème wymaga czasu, wiedzy, a w przypadku większych marek i agencji także ustalonego procesu zlecania pracy autorom. Marketer bez dobrego copywritera jest jak Sherlock bez Watsona.

Czytaj więcej