Podcasty coraz popularniejsze
Z najnowszego raportu „Podcasty 2024” zrealizowanego przez StudioPLAC i WPROST wynika, że podcasty przestały być tylko niszą dla pasjonatów. To pełnoprawne medium, które kształtuje opinię publiczną i wpływa na decyzje zakupowe. Aż 61% internautów regularnie słucha podcastów, szukając w nich zarówno wiedzy, jak i rozrywki. To doskonała okazja dla marek, które chcą aktywnie promować swoje produkty, usługi w sieci. Coraz chętniej sięgamy po formaty audio i wideo, które dominują nad tradycyjnymi, pisanymi treściami. Podcasty i wideocasty stały się preferowanymi źródłami informacji i rozrywki, głównie dzięki ich łatwości w konsumpcji – można ich słuchać lub oglądać je w trakcie wykonywania codziennych czynności, takich jak jazda samochodem, trening czy gotowanie.
POLECAMY
Telewizji mówimy PAS!
Reklamy w telewizji również tracą na znaczeniu, szczególnie wśród młodszego pokolenia, które coraz częściej świadomie rezygnuje z posiadania telewizorów. Zamiast tradycyjnych mediów, swoją wiedzę...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!