Słuchaj i oglądaj. Content marketing w nowej odsłonie

Content marketing

Czy wiesz, że coraz więcej osób słucha podcastów podczas codziennych czynności? Klasyczne podcasty audio i w formie nagrań wideo to format, który pozwoli dotrzeć do Twojej grupy docelowej w nowy, efektywny sposób. Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał audio i wideo w swojej firmie.

Podcasty coraz popularniejsze

Z najnowszego raportu „Podcasty 2024” zrealizowanego przez StudioPLAC i WPROST wynika, że podcasty przestały być tylko niszą dla pasjonatów. To pełnoprawne medium, które kształtuje opinię publiczną i wpływa na decyzje zakupowe. Aż 61% internautów regularnie słucha podcastów, szukając w nich zarówno wiedzy, jak i rozrywki. To doskonała okazja dla marek, które chcą aktywnie promować swoje produkty, usługi w sieci. Coraz chętniej sięgamy po formaty audio i wideo, które dominują nad tradycyjnymi, pisanymi treściami. Podcasty i wideocasty stały się preferowanymi źródłami informacji i rozrywki, głównie dzięki ich łatwości w konsumpcji – można ich słuchać lub oglądać je w trakcie wykonywania codziennych czynności, takich jak jazda samochodem, trening czy gotowanie.

POLECAMY

Telewizji mówimy PAS!

Reklamy w telewizji również tracą na znaczeniu, szczególnie wśród młodszego pokolenia, które coraz częściej świadomie rezygnuje z posiadania telewizorów. Zamiast tradycyjnych mediów, swoją wiedzę...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy