Od dłuższego czasu w marketingu mediów społecznościowych króluje format wideo. W charakterystyczny sposób opiera się na nim TikTok, czyli platforma, która szturmem zawojowała świat mediów społecznościowych, zyskując sobie rzesze wiernych fanów, którzy godzinami scrollują filmy w aplikacji.
POLECAMY
Ten fenomen krótkich, zaskakujących, często zabawnych treści, postanowił wykorzystać także Instagram, wprowadzając format Reelsów, czyli Rolek, które dołączyły do innych elementów prezentowania contentu. Zdecydowanie to właśnie one są obecnie preferowane przez algorytm Instagrama, który chętnie i w zwiększonej ilości pokazuje je użytkownikom aplikacji.
Co i w jaki sposób publikować na Instagramie, aby zainteresować grupę docelową? Specjaliści ds. social mediów codziennie stają przed wyborem formatów, które będą angażować użytkowników w mediach społecznościowych i mają nie lada wyzwanie! Reelsy mocno namieszały w temacie produkcji i dystrybucji krótkich filmików w Internecie. W tym artykule skupimy się właśnie na nich.
Rolki – krótka charakterystyka
Rolki umożliwiają nagrywanie i edytowanie w aparacie Instagrama krótkich filmów o długości maks. 90 s. Jest to nowość, która została wprowadzona niedawno – dotychczas maksymalny czas trwania był ustalony na 60 s.
Do Rolki możesz dodać efekty i muzykę lub użyć własnego oryginalnego dźwięku. Funkcjonalność dostępna jest dla...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!