Chcesz wiedzieć więcej? Artykuł "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań" zawiera wartościowe informacje.
POLECAMY
Według badania AdReal w 2. kwartale (Q2) 2022 r. w internecie było niemal 164 mln emisji, co oznacza, że każdy z użytkowników w wieku 7–75 lat średnio miał kontakt z 5545 kreacjami reklamowymi różnych marek. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 10,66 s.
Jeżeli chodzi o widoczność kreacji, to średni wskaźnik widoczności (viewability rate) wyniósł 55,7%. Najwyższy wskaźnik viewability (zgodnie z definicją IAB) miał miejsce w przypadku wideo i wyniósł 70,59%, w porównaniu z 53,71%...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!