Kampanie online w liczbach, czyli reklamowe podsumowanie drugiego kwartału 2022 r.

Raporty

Jak wyglądała aktywność reklamowa online w poszczególnych branżach? Którzy reklamodawcy byli najbardziej aktywni reklamowo? I co się zmieniło w porównaniu z analogicznym okresem w 2021 r.? Zapraszam na podsumowanie.

Chcesz wiedzieć więcej? Artykuł "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań" zawiera wartościowe informacje.

POLECAMY

Według badania AdReal w 2. kwartale (Q2) 2022 r. w internecie było niemal 164 mln emisji, co oznacza, że każdy z użytkowników w wieku 7–75 lat średnio miał kontakt z 5545 kreacjami reklamowymi różnych marek. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 10,66 s. 

Jeżeli chodzi o widoczność kreacji, to średni wskaźnik widoczności (viewability rate) wyniósł 55,7%. Najwyższy wskaźnik viewability (zgodnie z definicją IAB) miał miejsce w przypadku wideo i wyniósł 70,59%, w porównaniu z 53,71%...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy