Dział: Raporty

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Preferencje reklamowe polskich internautów 2025 – praktyczny przewodnik

Jeśli zajmujesz się zawodowo komunikacją online, to nie możesz przeoczyć raportu SW Research dla adQuery „Uwaga, klikam!” pod patronatem IAB Polska, który analizuje realne reakcje odbiorców na reklamy digital. Badanie z kwietnia 2025 r. na zróżnicowanej demograficznie próbie tysiąca respondentów w wieku 16+, pokazuje, że polscy internauci reagują, gdy reklama jest atrakcyjna wizualnie, trafna w kontekście i niesie konkretną wartość (rabat, jasny benefit, cenę). To triada, która pojawia się niezależnie od formatu. Badanie obejmuje popularne odmiany displayu (w tym kreacje bogatsze o rozwiązania interaktywne i pełnoekranowe). Nie jest to ranking kampanii, tylko diagnoza mechanizmów, które prowadzą do kliknięcia i dalszej akcji.

Czytaj więcej

„Zet” jak zmiana – polskie Zetki pod lupą

Pokolenie Z – roszczeniowe, leniwe, zblazowane, rozpieszczone, nieznające życia poza smartfonem… Pewnie nie raz już to słyszałeś? My też! A ponieważ nie lubimy zbytniej generalizacji, bo wiemy, że nie oddaje ona całej prawdy o rzeczywistości, postanowiliśmy powiedzieć „sprawdzam”. I tak oto powstał pomysł na badanie pokolenia Z, przeprowadzone przez agencję digital marketingową They.pl wraz z samymi Zetkami z Uniwersytetu SWPS. Efekty projektu zadziwiły nas samych – i chętnie podzielimy się kluczowymi insightami!

 

Czytaj więcej

TikTok bez tajemnic. Co mówią o platformie jej polscy użytkownicy?

Czy moja marka pasuje do TikToka? Czy spodoba się jego użytkownikom? Możliwe, że te pytania pojawiły się w Twojej głowie jakiś czas temu – kiedy TikTok był jeszcze nowością, a marketerzy podchodzili do niego dość ostrożnie. Dziś znamy tę platformę dużo lepiej i wiemy, że każdy znajdzie tutaj swoje miejsce i widownię. Niedawno wydany raport GetHero pt. „Kim są polscy użytkownicy TikToka” to doskonałe źródło wiedzy na temat społeczności TikToka. Przyjrzymy jej się bliżej!

Czytaj więcej

Kampanie online w liczbach, czyli reklamowe podsumowanie drugiego kwartału 2022 r.

Jak wyglądała aktywność reklamowa online w poszczególnych branżach? Którzy reklamodawcy byli najbardziej aktywni reklamowo? I co się zmieniło w porównaniu z analogicznym okresem w 2021 r.? Zapraszam na podsumowanie.

Czytaj więcej