Niestety, korzystanie z narzędzia zero-cost nie jest panaceum na wszystkie problemy i często zapominamy o pewnych jego wadach, które musimy kompensować, np. łącząc dane z kilku źródeł. Google Analytics ma stosunkowo trudną integrację z innymi platformami, takimi jak Meta, czy popularnymi CRM, niski poziom wizualizacji danych, a także opóźnienie w ich zbieraniu i przetwarzaniu, co często uniemożliwia szybką reakcję na pojawiające się problemy. Ponadto, istnieją pewne ograniczenia w wolumenie zbieranych danych i braki w funkcjonalnościach, do których jesteśmy przyzwyczajeni od czasów Universal Analytics. W tym artykule wyjdziemy poza granice jednego narzędzia, poszukamy innych, równie wartościowych, a być może nawet lepszych rozwiązań, spojrzymy na to, jak wygląda praca analityka w praktyce i odpowiemy na pytanie, czy dobre narzędzie jest jedynym analitycznym zapotrzebowaniem Twojej firmy.
POLECAMY
Rodzaje narzędzi analitycznych. Must-have dla Twojej firmy w 2024 r.
Spójrzmy na rynek. Na pierwszy rzut oka nie brakuje rozwiązań, które są w stanie zastąpić GA4, a w niektórych aspektach nawet podnieść poprzeczkę standardów raportowania. Zła wiadomość to ta, że żadne z nich nie będzie pokrywało wszystkich naszych potrzeb, ale czy kombinacja kilku narzędzi może wnieść dodatkowe wartości do Twojego biznesu? Warto pamiętać, że rynek analityki internetowej rozwija się bardzo szybko, a firmy, które wdrażają nowe rozwiązania, zyskują...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!