Jak wykorzystać w pełni narzędzia analityczne? Jak zmienić dane w trafne wnioski? Jak interpertować cyfry i udoskonalić nimi biznes? Liczę na Twój zapał, ponieważ dane na temat biznesu (zawarte choćby w monitoringu internetu) mogą przynieść najwięcej zysku, niż podpowiada (na pierwszy rzut oka) umysł ;) Czyli jak mawia Ewa Chodakowska: „Nawet jeżeli meta jest daleko za horyzontem, naucz Cię cieszyć z każdego kroku, który robisz w jej kierunku. Twoją największą konkurencją jest osoba, której codziennie przyglądasz się w lustrze”. Spróbujmy zatem mierzyć, badajmy prawidłowości i sprawdzajmy dane jakościowo, wdrażajmy wnioski z analiz, optymalizujmy, angażujmy się i obserwujmy skutki.
POLECAMY
Czym jest analiza jakościowa opinii publikowanych w sieci?
W świecie pełnym bombardujących nas zewsząd przekazów musimy zdecydować, które z nich są najistotniejsze z perspektywy naszego biznesu. Konieczny jest dobór odpowiednich narzędzi. Naturalnie, jeżeli mamy portal informacyjny, zależeć nam będzie przede wszystkim na zasięgu, kliknięciach i wykazaniu liczby odsłon przed potencjalnymi reklamodawcami – wówczas warto analizować dane pochodzące z takich narzędzi, jak Google Analytics, Buzzsumo czy SimilarWeb. Dzięki temu uzyskamy warte obserwowania liczby związane z wejściami na stronę i poznamy miejsca, z których przyszedł ruch.
Monitoring Internetu pozwala nam z kolei zgłębiać odmienne tematy i analizować dyskusje internautów na temat naszej marki, konkurentów czy branży – zarówno ilościowo, jak i jakościowo.
Wskazówka
Badanie jakościowe dan...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!