Trochę teorii
Tworzenie ciekawego i angażującego contentu to wyzwanie, z którym nie wszyscy dobrze sobie radzą. Oczywiście wiele zależy od produktu czy usługi, które przyjdzie nam promować w sieci – dużo łatwiej zbudować interesujący dla odbiorcy komunikat o kosmetykach niż o materiałach budowalnych.
Większość z nas, gdy słyszy o „angażujących postach”, ma w głowie te najpopularniejsze, jak głosowania emocjami czy LOL content (co absolutnie nie jest żadnym błędem). Po prostu z takimi formatami spotykamy się najczęściej. Tymczasem zapewniam, że Facebook czy Instagram umożliwiają tworzenie dużo ciekawszych angażujących treści i to na wiele sposobów.
Ja przedstawię Ci swoje ulubione (i sprawdzone) pomysły na wpisy, które pomogą ożywić każdy fanpage, niezależnie od branży.
Zanim jednak przejdziemy do konkretów, zwracam Twoją uwagę na pewne kwestie, których nie można pominąć, gdy chce się zbudować prawdziwie angażujący content:
- Punktem wyjścia dla tworzenia treści jest grupa docelowa. Poznaj swoich odbiorców, zastanów się, co jest dla nich ważne i ciekawe oraz jak możesz odpowiedzieć na ich potrzeby.
- Twoim celem jest promocja brandu, ale treści najciekawsze dla odbiorcy mają zawsze markę w tle, a w centrum – historię samego czytelnika.
- Baw się słowem i formatami wpisów. Platformy takie...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!