Dział: Artykuł sponsorowany

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak budować zaufanie klientów poprzez transparentność marki?

Zaufanie klientów to jeden z najważniejszych aspektów sukcesu każdej firmy. W erze informacji i cyfryzacji, klienci mają dostęp do ogromnej ilości danych na temat marek i oczekują, że będą one transparentne w swoich działaniach. Transparentność marki nie tylko buduje lojalność klientów, ale również pozwala wyróżnić się na tle konkurencji. W tym artykule dowiesz się, jak transparentność może stać się kluczowym elementem strategii marketingowej i w jaki sposób przyczynia się do budowania trwałych relacji z klientami.

Czytaj więcej

Kampanie reklamowe Google Ads - wszystko, co warto wiedzieć

Kampanie reklamowe Google Ads stanowią niezwykle skuteczne narzędzie promocyjne, umożliwiające firmom dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów w momencie, gdy ci poszukują konkretnych produktów lub usług w internecie. W niniejszym artykule przedstawimy kompleksowy przegląd kampanii reklamowych Google Ads, omawiając wszystko, co warto wiedzieć, począwszy od podstawowych rodzajów reklam, aż po zaawansowane strategie optymalizacyjne.

Czytaj więcej

Czym jest ambient marketing i jak wykorzystać tę formę reklamy?

W dzisiejszym zatłoczonym świecie, gdzie tradycyjne formy promocji często giną w gąszczu informacji, takie rozwiązanie oferuje świeże i innowacyjne podejście do budowania relacji z klientami. Dzięki ambient marketingowi możliwe jest nie tylko przyciągnięcie uwagi odbiorców, ale także wywołanie u nich silnych emocji, co gwarantuje, że dobrze zapamiętają przekaz.

Czytaj więcej

Jakie działania prowadzi agencja content marketingowa?

Agencje content marketingu odgrywają kluczową rolę w budowaniu skutecznych strategii komunikacyjnych dla firm z niezliczonej ilości branż. Działania, jakie podejmuje agencja content marketingowa, mają na celu nie tylko zwrócenie uwagi klientów, ale także budowanie z nimi trwałych relacji poprzez wartościowe i atrakcyjne treści. Jakie są główne obszary i aspekty tych działań?

Czytaj więcej

Jak pogodzić marketing z prywatnością. Nowe rozwiązania na 2024 rok

Prywatność danych staje się priorytetem dla użytkowników internetu. Dlatego branża marketingu technologicznego (MarTech) stoi przed wyzwaniem adaptacji do nowych realiów. Zmiany w preferencjach konsumentów i regulacje dotyczące prywatności, takie jak Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (RODO) w Unii Europejskiej i California Consumer Privacy Act (CCPA) w Stanach Zjednoczonych, wymuszają na marketerach przemyślenie swoich strategii śledzenia i zbierania danych. Jakie narzędzia mogą oni zastosować, żeby zachować zgodność z regulacjami i spełnić rosnące wymagania użytkowników w zakresie swojej prywatności, a jednocześnie zdobywać wartościowe dane, które mogą być podstawą trafnych decyzji biznesowych?

Czytaj więcej

Efektywne usługi kurierskie - nadawaj tanie paczki

Efektywne usługi kurierskie stają się kluczowym elementem w zapewnianiu sprawnego przemieszczania się paczek. W niniejszym artykule przyjrzymy się, jak nadawać tanie paczki, korzystając z różnych usług kurierskich. Odkryjemy strategie, które pomogą zoptymalizować koszty wysyłki, jednocześnie utrzymując wysoką jakość dostawy.

Czytaj więcej

Magento a technologie MarTech

Marketing to siła pchająca wyniki sprzedażowe Twojego sklepu. Handel podobnie jak świat ewoluuje nieustannie, dlatego kluczowe dla biznesu jest bycie na czasie z panującymi trendami i używanymi standardami. Od wielu lat takim standardem jest internet – to za pomocą światłowodów i milionów bajtów danych przesyłanych z każdą sekundą Twój e-commerce przynosi Ci zysk. Musisz odpowiednio dopasować swoje narzędzia do tego zmieniającego się e-pola walki. Pomóc Ci w tym mogą narzędzia MarTech.

Czytaj więcej

Trzy kroki do zwiększenia efektywności reklamy produktowej w Google

Kampanie produktowe Google to najskuteczniejszy sposób sprzedaży w sklepie internetowym. W ciągu kilku lat obecności w Polsce przejęły sporo kliknięć reklamowych i odpowiadają za coraz większy procent transakcji w polskim e-commerce. Nadal jednak na wielu kontach potencjał sprzedaży jest uśpiony, i dlatego przygotowaliśmy krótki, trzyetapowy poradnik dotyczący jego pobudzenia.

Czytaj więcej

Jak Magento pomaga w targetowaniu klientów B2B?

Targetowanie klientów biznesowych można wykonać na wiele sposobów. Specjalne oferty, limitowane produkty, konta premium. Jednak, aby skierować te działania do odpowiednich grup docelowych, najpierw musisz znaleźć grono klientów, którzy dzielą wspólne zwyczaje zakupowe i mają podobne potrzeby.

Czytaj więcej

Dobry doradca to ten, który zdobędzie zaufanie klienta

Świadomy klient nie szuka produktu najtańszego, ale takiego, który w pełni odpowie na jego potrzeby. Sprzedawcy mający umiejętność doboru odpowiedniego rozwiązania, spełniającego wszystkie wymogi odbiorcy mogą liczyć na zdobycie jego zaufania, a co za tym idzie – sfinalizowanie transakcji.

Czytaj więcej

Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem Core Web Vitals?

Po elementach optymalizacyjnych związanych z mobile-friendly, walką ze spamem czy odwieczną walką z wydobywaniem na pierwsze pozycje najbardziej wartościowych treści przyszedł czas na Core Web Vitals (CWV), czyli wskaźniki oparte na rzeczywistych danych o użytkowaniu witryny.

Czytaj więcej

Świat cyfrowy jest bardziej obecny w naszym życiu niż myślimy. I nie jest to rzeczywistość tuż obok, tylko przestrzeń tożsama z człowiekiem

Ta świadomość jest niezbędna, jeżeli chcemy profesjonalnie zająć się dziedziną reklamy cyfrowej. Andrew McStay – autor publikacji Reklama cyfrowa. Podręcznik – opublikowanej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego – czerpie nie tylko z badań nad reklamą, ale także z nauk o komunikacji społecznej i mediach, nauk o biznesie oraz badań kulturoznawczych. Sam jest bacznym obserwatorem rozwoju sztucznej inteligencji oraz aktywnym działaczem naświetlającym kwestię ochrony prawa do prywatności 
w erze cyfrowej.

Czytaj więcej