Świat cyfrowy jest bardziej obecny w naszym życiu niż myślimy. I nie jest to rzeczywistość tuż obok, tylko przestrzeń tożsama z człowiekiem

Artykuł sponsorowany

Ta świadomość jest niezbędna, jeżeli chcemy profesjonalnie zająć się dziedziną reklamy cyfrowej. Andrew McStay – autor publikacji Reklama cyfrowa. Podręcznik – opublikowanej przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego – czerpie nie tylko z badań nad reklamą, ale także z nauk o komunikacji społecznej i mediach, nauk o biznesie oraz badań kulturoznawczych. Sam jest bacznym obserwatorem rozwoju sztucznej inteligencji oraz aktywnym działaczem naświetlającym kwestię ochrony prawa do prywatności 
w erze cyfrowej.

Te doświadczenia sprawiają, że McStay przekonująco i wielowątkowo dostarcza czytelnikowi konkretnej wiedzy na temat praktyki tworzenia reklamy cyfrowej, a także teorii potrzebnej 
do zrozumienia jej historii i kierunków rozwoju w nieodległej przyszłości.

POLECAMY

Doświadczać


Jeśli zadać pytanie, co jest uniwersalnym produktem, przedmiotem sprzedaży i podmiotem marketingu, to jest to doświadczenie. To ono jest tożsamością marki oraz oddaje jej naturę zarówno w wymiarze fizycznym, jak i niematerialnym. Dlatego komunikacja, która potrafi wczuć się w sytuację, wykazując wiedzę, gdzie i kiedy dana osoba się znajduje, a także przewidując jej nastroje, jest bardziej skuteczna. Osadza doświadczenie możliwie blisko życia klienta.

Być bliżej


Problemem dla świata reklamy cyfrowej jest fakt, że często zraża on do siebie ludzi, stosując techniki, które są zaprojektowane, aby go do nich zbliżyć. Stajemy zatem wobec paradoksu polegającego na tym, że użytkownicy są niezadowoleni, ale nadal korzystają z usług i doświadczeń, które oferują media cyfrowe. An...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy