Marketing to siła pchająca wyniki sprzedażowe Twojego sklepu. Handel podobnie jak świat ewoluuje nieustannie, dlatego kluczowe dla biznesu jest bycie na czasie z panującymi trendami i używanymi standardami. Od wielu lat takim standardem jest internet – to za pomocą światłowodów i milionów bajtów danych przesyłanych z każdą sekundą Twój e-commerce przynosi Ci zysk. Musisz odpowiednio dopasować swoje narzędzia do tego zmieniającego się e-pola walki. Pomóc Ci w tym mogą narzędzia MarTech.
MarTech lub Marketing Technologies to cyfrowe technologie wspomagające Twoje działania marketingowe w sieci. W zależności od wielkości Twojego biznesu i charakteru rynku, w jakim działasz, inne narzędzia MarTechowe będą działały dla Twojego e-commerce’u. Jeżeli oceniasz swoją firmę jako średnią lub dużą, możesz skorzystać z oferty technologii dostępnej na platformach e-commerce Adobe Commerce i Magento Open Source.
POLECAMY
Arsenał Marketing Technologies w Magento
Magento OS i Adobe Commerce dostarczają w swoich pakietach menu administracji akcjami marketingowymi. Dzięki niemu możesz zarządzać promocjami, komunikacją, działaniami SEO i zawartością UCC. Większość opcji jest dostępna w obu wersjach platformy, również bezpłatnej.
Kanały sprzedażowe
Magento oferuje integrację Twojej oferty i danych potrzebnych do zarządzania sprzedażą z innymi stronami e-commerce’owymi, np. Amazonem. W ten sposób możesz poszerzyć obecność cyfrową Twoich produktów o kolejne punkty styku z klientami. Kolejne storefronty zwiększą ruch kierowany na Twoją stronę, czego rezultatem może być zwiększony profit.
Narzędzia zakupowe
Narzędzia zakupowe w platformie Adobe Commerce (Magento) oferują Twoim klientom dodatkowe możliwości interakcji z Twoim sklepem. Pomaga to w zwiększeniu poziomu Twojego Brand Engagement i Brand Loyalty. Platforma udostępnia narzędzia zakupowe, takie jak:
- Opcja „Email do przyjaciela” – umożliwia użytkownikom share’owanie linków Twoich produktów swoim znajomym. Jako administrator jesteś w stanie zdefiniować wygląd szablonu takiej wiadomości.
- Lista życzeń – stary sprawdzony sposób na zwiększenie lojalności i szans na konwersję. Platforma Magento pozwala na konfigurację list życzeń, aktualizowanie ich i udostępnianie swoim znajomym.
- Porównywarka produktów – możliwość lepszej oceny, który produkt bardziej odpowiada wymaganiom klienta, daje mu poczucie wygody poszukiwane w sklepach internetowych. W storefrontach Magento kupujący mogą porównywać więcej niż dwa produkty.
- Opcja zrecenzowania produktów – dzielenie się opiniami to nie tylko feedback potrzebny do optymalizacji Twojej oferty, ale także fundamentalna część budująca społeczność Twojego sklepu. Adobe Commerce i Magento oferują dwa systemy recenzji produktów: natywny i Yotpo, który wymaga integracji. Drugi system pozwala na zarządzanie, selekcjonowanie i odpowiadanie na wszystkie UCC, w tym recenzje. Dzięki temu masz większą kontrolę nad treściami generowanymi przez użytkowników i możesz skutecznie polepszać pozycjonowanie Twojej oferty w wyszukiwarce Google’a.
- Dotdigital Engagement Cloud – jest to potężne narzędzie służące do angażowania użytkowników Twojego e-commerce’u. Pozwala na implementację czatu, zaawansowanych opcji konfiguracji kampanii mailowych, dodawanie i definiowanie logiki automatyzującej odpowiedzi systemu na aktywność użytkownika, a także na automatyzację kampanii marketingowych i generowanie raportów danych.
Promocje
Oprócz narzędzi zakupowych, których użytkownicy używają bezpośrednio, Magento dostarcza Ci również technologie do zarządzania systemem promocji i rabatów dotycząc...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!