Jak Magento pomaga w targetowaniu klientów B2B?

Artykuł sponsorowany

Targetowanie klientów biznesowych można wykonać na wiele sposobów. Specjalne oferty, limitowane produkty, konta premium. Jednak, aby skierować te działania do odpowiednich grup docelowych, najpierw musisz znaleźć grono klientów, którzy dzielą wspólne zwyczaje zakupowe i mają podobne potrzeby.

Dopiero wtedy będziesz mógł efektywnie i dokładnie podzielić bazę swoich klientów biznesowych, a także zacząć formułować strategię działań targetujących. Z pomocą specjalistów z Global4Net opiszemy w tym artykule, jak za pomocą platformy Magento:

POLECAMY

  • zidentyfikować potrzeby klienta B2B,
  • przeprowadzić segmentację grupy klientów biznesowych,
  • dopasować działania personalizacyjne w handlu B2B.

Pierwszy krok: identyfikacja potrzeb klienta B2B w Magento

Aby zdefiniować strategię personalizacji i zwiększenia wartości zakupów dokonywanych przez klientów biznesowych, najpierw będziesz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy