Dobry doradca to ten, który zdobędzie zaufanie klienta

Artykuł sponsorowany

Świadomy klient nie szuka produktu najtańszego, ale takiego, który w pełni odpowie na jego potrzeby. Sprzedawcy mający umiejętność doboru odpowiedniego rozwiązania, spełniającego wszystkie wymogi odbiorcy mogą liczyć na zdobycie jego zaufania, a co za tym idzie – sfinalizowanie transakcji.

Badania neuronaukowe dowodzą, że zaufanie jest niezmiernie ważnym czynnikiem, mającym wpływ na wszystko, co robimy, na nasze relacje oraz oczekiwania wobec innych. Zdaniem ekspertów z Deloitte pandemia COVID-19 była szokiem dla społeczności, ale i katalizatorem odbudowy zaufania, które w ostatnim czasie, z różnych przyczyn, mocno ucierpiało. 
Tym bardziej że współcześni klienci oczekują, iż organizacje będą dotrzymywać swoich obietnic i zachowywać się odpowiedzialnie. Zaufają więc tym firmom, których działania będą korelować z deklarowanymi przez nie wartościami, zgodnymi z kolei z wartościami klientów. Niewątpliwie budowanie zaufania stało się zatem priorytetem współczesnej sprzedaży, a dokładnie sprzedaży konsultacyjnej. 

POLECAMY

...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy