Słowem wstępu
W 2021 r. i w 2022 r. agencja Spicy Mobile – wraz z partnerem, aplikacją Moja Gazetka – zrealizowała dwa duże projekty badawcze. W pierwszym udział wzięło 2380 osób – użytkowników aplikacji Moja Gazetka – których zapytaliśmy o to, jak zmieniło się ich podejście do zakupów w wyniku pandemii i jaką rolę w procesie zakupowym odgrywa mobile. W połowie 2022 r. zrealizowaliśmy kolejne badanie. Tym razem, z uwagi na postępującą cyfryzację biznesów i usług, sprawdziliśmy, w jakim stopniu Polacy korzystają z usług cyfrowych oraz jaki mają stosunek do zmian technologicznych. Odpowiedzi udzieliło ponad 1000 użytkowników aplikacji Moja Gazetka. Wyniki z tego badania opublikowaliśmy w tegorocznym raporcie Spicy Mobile pt. „MarTech”, który ukazał się na rynku pod honorowym patronatem IAB Polska.
POLECAMY
Mobile a zakupy
Jak wynika z naszych badań, aż 65% konsumentów robi zakupy na smartfonie. Najczęściej na mobile’u kupują użytkownicy w wieku 25–34 lat. Wśród nich jedynie co piąty (19%) nigdy nie kupił nic na urządzeniu mobilnym. Co więcej, analizując wyniki, możemy pokusić się o stwierdzenie, że m-commerce przenosi się ze stron mobilnych sklepów do aplikacji – 36% konsumentów przyznaje, że kupuje w aplikacjach i na stronach mobiln...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!