Z drugiej strony odpowiednia strategia zarządzania danymi i inwestycje w obszar analityki od 3 lat są wymieniane przez CMO jako priorytet. Dlatego w tym tekście poruszę nie tylko techniczny aspekt łączenia danych online’owych z offline’owymi, ale przede wszystkim praktyczne zastosowanie takiej wiedzy z perspektywy marketera.
POLECAMY
Dla kogo?
Łączenie danych online’owych z danymi o ruchu lub sprzedaży w POS (Point of sale) ma szczególną wartość dla reklamodawców, którzy większość sprzedaży generują offline, czyli np. dla producentów FMCG, sieci handlowych czy dealerów automotive. Jest to rozwiązanie również dla tych firm, które zamykają proces sprzedaży poza własnym serwisem WWW (np. przez telefon, mailowo lub w sklepie dystrybutora) i chciałyby mierzyć zwrot z wydatków na reklamę.
Co możesz zyskać (a czego nie)
Przede wszystkim dowiesz się, na ile Twoje działania online wpływają na sprzedaż lub ruch w sklepach stacjonarnych i/lub poznasz realny zwrot z Twoich inwestycji w reklamę (nawet ta z pozoru „darmowa” jak blog generuje koszt w postaci pracy). Na pewno nie będzie to magiczna pigułka, która ro...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!