Zakupy bez oglądania, czyli ostrożnie z remarketingiem

Temat numeru Otwarty dostęp

Marketingowiec w sieci nie ma łatwo. Polski konsument chce decydować sam, zaś reklamę uważa za zło konieczne. Sygnał jest jasny: aktywność ograniczona do wysyłania komunikatów nie wystarczy do zbudowania relacji z klientem.

Skuteczny marketing polega na budowaniu relacji z klientami – oczywiście relacji wspierających sprzedaż. Budowanie relacji natomiast wymaga uważnego wsłuchiwania się w to, co i w jaki sposób komunikuje konsument. Zgodnie zresztą z klasyczną definicją Kotlera-Kellera, celem marketingu jest rozpoznawanie i zaspokajanie ludzkich i społecznych potrzeb. Badanie opinii konsumentów BioStat® pt. Ocena wpływu reklamy online a decyzje zakupowe ujawnia t...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy