Jak zweryfikować konto Google Ads dzięki gotowym narzędziom?

Temat numeru

Automatyzacja jest głównym kierunkiem rozwoju w Google Ads już od kilku lat. Zaczynając od strategii automatycznego ustalania stawek, dochodzimy do sytuacji, w której całe kampanie działają w pełni automatycznie i wręcz pozbawiają nas możliwości ingerencji. Mimo tych zmian zawsze zostaje nam kreatywna działka do pracy i elementy, gdzie nie wyobrażamy sobie zastąpienia nas automatem.

Z drugiej strony ulepszenia te pokazują nam często, jak łatwo możemy zapomnieć o dobrej praktyce, ustawieniu czy pominąć ważny element konfiguracji konta. W tym zakresie ratują nas półautomaty oraz sugestie, niekiedy kontrowersyjne, ulepszeń konta od Google. To nie koniec – istnieje bowiem cała gama narzędzi zewnętrznych, które wpięte w nasze konto potrafią świetnie podkręcić jego wyniki oraz ułatwić nam życie. Zobaczmy, czego możemy się nauczyć, analizując funkcje takich narzędzi.

POLECAMY

Squared.io

Narzędzie chwali się niebywałą, bo 40-proc. oszczędnością czasu pracy z Google Ads. Choć trudno w to uwierzyć, to wyobrażam sobie, jakim szokiem może być dla kogoś, kto pracuje wyłącznie w interfejsie Google Ads, podpatrzenie pracy specjalisty, który od lat robi to również za pomocą Edytora Google Ads. Dla mnie równie ważne jest usunięcie powtarzalności z pracy specjalisty. Mogę spędzać godziny na pisaniu ciekawych reklam, frustruje mnie jednak, jeśli moja praca to setki kliknięć, aby zbudować strukturę konta.
Pierwsze, co zauważymy w zakładce Insights, to ocena konta w skali...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy